Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-09, 20:06   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?

Lørdag kveld har vi søsterbesøk og dermed barnevakt, noe vi tenker å bruke på en kinotur. Men hvilken film bør vi se? Ikke noe romantiske greier, gjerne noe det er verdt å se på kino framfor TV, dvs. med spesialeffekter, flotte landskapsbilder o.l.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:17   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?

Hva har du å velge mellom da?

Gammel 27-10-09, 20:20   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inglourious Basterds skal jo være verd å se?
Jenta som lekte med ilden?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:32   #4
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så og likte Julie & Julia forrige søndag.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:13   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva har du å velge mellom da?

Her er lista over det som er på aktuelt klokkeslett:

(500) Days of Summer
Bollywood: London Dreams
Coco før ChanelDistrict 9
Faustas perler
ForeldreForviklinger
Funny People
Inglourious Basterds
Jenta som lekte med ilden
Julie & JuliaLooking for Eric
Soraya M.
Still WalkingSvikThe Informant!
Upperdog
Zombieland

Gammel 27-10-09, 23:13   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble veldig positivt overrasket over Inglourious Basterds. Jeg er i utgangspunktet ingen stor Tarantino-fan, men dette er hans mest "voksne" film.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:16   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Her er lista over det som er på aktuelt klokkeslett: Soraya M.

Vi hadde også dyrebar kinotid forrige lørdag. Uheldigvis for oss var det filmfestival i byen, og det var en eneste film vi kunne se sittende ved siden av hverandre.

Soraya M.

Det er det verste jeg har sett. Jeg fikk ikke med meg undertittelen "de steinet henne", når vi tok de billettene, men hvis du har lyst å sitte og grine i en halv time, og være genuint rystet etterpå kan jeg jo anbefale denne.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 23:19   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Funny people.
Jeg har ikke sett den, og er generelt skeptisk til Adam Sandler. Men jeg digger Apatow, så dette er en film jeg har fælt lyst til å se.

Men...har du ikke sett Inglourious basterds ennå? Den må du absolutt få med deg. Jeg tror det er verd å velge den først, faktisk.

Gammel 27-10-09, 23:24   #9
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Inglourious Basterds! Anbefales virkelig

Gammel 27-10-09, 23:26   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Auda, jeg vil ikke se steining eller gråte masse. Dette er en kinotur midt mellom to barnebursdager, jeg kan ikke være helt satt ut på søndagen.

Jeg heller veldig mot Tarantino, altså. Har ikke fått sett den ennå.
Evt. District 9, selv om pappa som har et veldig nært forhold til det sørlige Afrika ble veldig satt ut av den.

Gammel 27-10-09, 23:28   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zombieland var veldig morsom. District 9 og Inglourious Basterds var begge veldig bra.

Gammel 27-10-09, 23:28   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

District 9 er også fantastisk Ubehagelig, men vel verdt det.

Gammel 27-10-09, 23:29   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, forresten, ingen av de tre jeg nevnte er egnet om man er veldig ømskinnet for blod og gørr, altså. Og District 9 er den mest seriøse/ubehagelige av dem.. Jeg ville kanskje nesten anbefale Tarantino hvis poenget er å se den på kino, i motsetning til hjemme, det er den visuelt flotteste.

Gammel 27-10-09, 23:32   #14
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, forresten, ingen av de tre jeg nevnte er egnet om man er veldig ømskinnet for blod og gørr, altså. Og District 9 er den mest seriøse/ubehagelige av dem.. Jeg ville kanskje nesten anbefale Tarantino hvis poenget er å se den på kino, i motsetning til hjemme, det er den visuelt flotteste.

Jeg tror nok også jeg ville prioritert å se denne på kino. District 9 er bra, men kan oppleves vel så godt hjemme i stua, tror jeg.

Gammel 27-10-09, 23:33   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nei, ikke ømskinnet for blod og gørr. Hvertfall ikke Tarantinoesk blod og gørr, bortsett fra Reservoir Dogs. "Skjer det noe med barna?" er mitt hovedspørsmål når jeg vurderer film.

Gammel 27-10-09, 23:35   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Ingen fare, glitter. Jeg kan ikke huske at det er små barn med i filmen i det hele tatt.

Gammel 27-10-09, 23:39   #17
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg antar at District 9 er den beste filmen på listen din, og jeg tror Inglourious Basterds har høyest «må sees på kino»-faktor. The Informant ser jeg frem til, og siden den er regissert av Soderbergh er den sikkert visuelt interessant nok til å fortjene å bli sett på kino også. Zombieland er morsom.

Ben "wear your seatbelt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 08:54   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Da virker det som Inglourious Basterds vinner løpet. Den har gått lenge på kino, så det er sikkert best å skynde seg litt for å rekke å se den også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.