|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Lørdag kveld har vi søsterbesøk og dermed barnevakt, noe vi tenker å bruke på en kinotur. Men hvilken film bør vi se? Ikke noe romantiske greier, gjerne noe det er verdt å se på kino framfor TV, dvs. med spesialeffekter, flotte landskapsbilder o.l.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Hva har du å velge mellom da?
![]() |
#4 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Så og likte Julie & Julia forrige søndag.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?
Her er lista over det som er på aktuelt klokkeslett:
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Jeg ble veldig positivt overrasket over Inglourious Basterds. Jeg er i utgangspunktet ingen stor Tarantino-fan, men dette er hans mest "voksne" film.
![]() |
#7 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Vi hadde også dyrebar kinotid forrige lørdag. Uheldigvis for oss var det filmfestival i byen, og det var en eneste film vi kunne se sittende ved siden av hverandre.
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Funny people.
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Inglourious Basterds! Anbefales virkelig
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Auda, jeg vil ikke se steining eller gråte masse. Dette er en kinotur midt mellom to barnebursdager, jeg kan ikke være helt satt ut på søndagen.
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Zombieland var veldig morsom.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?District 9 er også fantastisk Ubehagelig, men vel verdt det.
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Ja, forresten, ingen av de tre jeg nevnte er egnet om man er veldig ømskinnet for blod og gørr, altså.
![]() |
#14 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?
Jeg tror nok også jeg ville prioritert å se denne på kino. District 9 er bra, men kan oppleves vel så godt hjemme i stua, tror jeg.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Nei, ikke ømskinnet for blod og gørr. Hvertfall ikke Tarantinoesk blod og gørr, bortsett fra Reservoir Dogs. "Skjer det noe med barna?" er mitt hovedspørsmål når jeg vurderer film.
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Ingen fare, glitter. Jeg kan ikke huske at det er små barn med i filmen i det hele tatt.
![]() |
#17 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Jeg antar at District 9 er den beste filmen på listen din, og jeg tror Inglourious Basterds har høyest «må sees på kino»-faktor. The Informant ser jeg frem til, og siden den er regissert av Soderbergh er den sikkert visuelt interessant nok til å fortjene å bli sett på kino også. Zombieland er morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilken film skal jeg bruke dyrebar kinotid til på lørdag?Da virker det som Inglourious Basterds vinner løpet. Den har gått lenge på kino, så det er sikkert best å skynde seg litt for å rekke å se den også.
![]() |
|
|