Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Mauser, jeg drømte om deg i natt

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 12:45   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser, jeg drømte om deg i natt

Jeg kom på det nå når jeg så du hadde svart i en annen tråd.

Det var så kult, fordi du sto plutselig på døren min og bare sa litt sånn strengt: ØL! Og da var det helt selvsagt at vi skulle ut å drikke øl.

Og jeg husker jeg tenkte at det var litt rart at Mauser bare kunne komme til Trondheim å kommandere meg på den måten der, men så sa Poden, som også var der i et øyeblikk, at det var viktig å la andre bestemme innimellom også, så da skjønte jeg jo at det var helt greit.

Så dro vi til en av bulene jeg pleier å henge på, og der spiste vi en og en peanøtt, drakk øl og hørte på en eller annen som spilte tverrfløyte.

Da vi skulle avslutte kvelden tok du et fly som sto på gaten og dro til Oslo også vinket du hele tiden mens flyet lettet. Og jeg tenkte at noe var rart med alt dette, men jeg fikk ikke helt tak på hva det var.

En ganske godstemningsdrøm egentlig.

Gammel 16-11-09, 13:08   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mauser, jeg drømte om deg i natt

Er det nå jeg kan lure på hvilke lyder du har rundt huset ditt? Tverrfløyte? fly?

Sist redigert av Che : 16-11-09 kl 13:29.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:11   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det nå jeg kan lure på hvilke lyder du har rundt huset ditt? Tverrfløyte? fly?

Og i drømmen var det helt logisk at det stod en mann og spilte tverrfløyte på stampuben, altså. Helt naturlig.

Gammel 16-11-09, 13:16   #4
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 13:45   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sterkt undervurdert sjekketriks, og over gjennomsnittlig smart pode.

Gammel 16-11-09, 13:49   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Sterkt undervurdert sjekketriks, og over gjennomsnittlig smart pode.

Ja, jeg tror det hadde funket ganske fint og ølkomandert meg på den måten der, altså. Og at Poden er smart i drømme gjenspiler jo bare virkeligheten, så det var liksom ikke noe å reagere på.

Har du eget fly? Ja, så er kanskje det også et bra sjekketriks.

Gammel 16-11-09, 13:52   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

:sjekker bruktflypriser på FINN:

Gammel 16-11-09, 14:26   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

:sjekker bruktflypriser på FINN:

I første omgang kan du jo heller forsøke å finne ut hvor jeg bor for så å stå på døren og ølkomandere meg.
Også er jeg litt spent på om jeg skjønner at det er deg. Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut.
I drømmen var du bare sortkledd og streng og Mauser. Uten ansikt, liksom.

Gammel 16-11-09, 14:28   #9
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også drømt om Mauser, han var min manns forsvunne bror, hadde bunad og var så kjekk at jeg det ble veldig vanskelig alt sammen.

Gammel 16-11-09, 14:29   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ØL!

har du kommandostemme, Mauser? Jeg todde du hadde mer sånn "reparere, mekanisere, planere"-Max Mekker/Gorgon vaktmester-stemme.

Gammel 16-11-09, 14:31   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

ØL!

har du kommandostemme, Mauser? Jeg todde du hadde mer sånn "reparere, mekanisere, planere"-Max Mekker/Gorgon vaktmester-stemme.

og jeg kommer ikke på at han sa noe annet resten av drømmen.

Men han nikket godkjennende til tverrfløyta, da.

Gammel 16-11-09, 14:54   #12
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har også drømt om Mauser, han var min manns forsvunne bror, hadde bunad og var så kjekk at jeg det ble veldig vanskelig alt sammen.

Det ble vanskelig å referere også, ser jeg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:57   #13
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Mauser gjør inntrykk på damene her ser jeg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:58   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tverrfløyte.

Jeg tror uten tvil at Mauser kan si ØL veldig bestemt. Han har ellers en mandig stemme, en sånn som de fleste damer liker.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:25   #15
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det var drømmen sin det!

(Er det noe i veien med å spise en og en peanøtt forresten? )

Gammel 16-11-09, 15:27   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det var drømmen sin det!

(Er det noe i veien med å spise en og en peanøtt forresten? )

Nei, for tenk, det er egentlig den eneste riktige måten å spise dem på, men jeg glemmer det som regel i min iver etter å grafse til meg flest mulig.

Men i min natteverden husker jeg det tydeligvis, da.

Gammel 16-11-09, 16:38   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 16:49   #18
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det ble vanskelig å referere også, ser jeg.

Uff, ja.

Gammel 16-11-09, 16:56   #19
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en fin drøm, Kirsebær.

Mim, jeg tror Mauser kan ha en meget streng og tydelig komandostemme, men til vanlig er den bare passelig brummende og fin.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 17:15   #20
Frantzen
Passiv

Standard

Herlig!
Drømmelogikk er altså den beste logikken som finnes!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.