Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Følger du opp tråder du starter og andre tråder du svarer i?
Ja, jeg følger opp alle tråder jeg svarer i 7 7,22%
Jeg følger bare opp tråder jeg starter selv 7 7,22%
Jeg følger opp begge deler 8 8,25%
Kommer litt an på tråden 72 74,23%
Jeg følger ikke opp noen tråder 1 1,03%
Jeg følger opp absolutt alt. Går ikke glipp av noe 0 0%
Annet (Beskriv i tråden) 2 2,06%
Je je, dustepoll 0 0%
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-09, 11:50   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?

Poll kommer.

Jeg skjønte fort at her inne nytter det ikke å svare på ALT. Med mindre man er her inne døgnet rundt. Her inne må jeg prioritere bort mye, fordi jeg ikke klarer å henge med i svingene.

Jeg prøver å prioritere å følge opp tråder jeg svarer selv. Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke alltid rekker å følge opp og lese senere svar i andre tråder jeg svarer i.

Det kommer jo selvsagt også an på hvor engasjerende tråden er.

Det er rett og slett for mye aktivitet her inne og jeg er litt nysgjerring av meg, og hater å gå glipp av noe.

Klarer dere andre å følge opp absolutt alt her inne?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 11:51   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Følger dere opp trådene dere starter, eller svarene deres?

Nja, det kommer an på. Hvis jeg stiller et spørsmål så følger jeg med til jeg får svaret jeg trenger eller til fjasinga begynner. Andre ganger lar jeg de sveve som de vil. Jeg synes egentlig ikke at jeg skriver så mye interessant.

Gammel 06-11-09, 11:53   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Du svarer altfor kjapt, Blondie. Jeg trodde jeg skulle klare å få inn spørreundersøkelsen før noen svarte. Det er så og si umulig her inne.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 11:54   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 06-11-09, 11:58   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg "følger opp", som i "følger med i og fortsetter å lese" alle tråder jeg har svart i. Hvis det er en veldig "intetsigende" tråd som ikke muterer ut i en diskusjon, "hvor gammel var barnet ditt da h*n sluttet med bleie", for eksempel, så avslutter jeg abonnementet etter en stund, men ellers er jeg tvangsnevrotisk nok til å klikke innom alle trådene som kommer opp i kontrollpanelet mitt i tilfelle noen har sagt noe jeg er interessert i eller vil svare på. Jeg liker ikke å ha uleste tråder i kontrollpanelet.

Gammel 06-11-09, 12:34   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følger ikke opp alle jeg svarer i, men alle jeg starter og de fleste jeg svarer i, med mindre den blir helt uinteressant.

Gammel 06-11-09, 12:35   #7
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg følger ikke alltid opp tråder jeg deltar i, eller starter selv.

Gammel 06-11-09, 12:36   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Det kommer helt an på hva tråden handler om. Om det er bilder av barn jeg har kommentert så sjekker jeg sjelden tilbake, men om det er et tema som engasjerer meg så følger jeg med. Noen ganger svarer jeg bare for å bidra med mine "data" eller mitt syn på det trådstarter ber om respons på, men det er ikke sjelden at jeg ikke ser innom slike tråder igjen. *sletter abonnement med hard hånd*

Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 13:03   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det kommer an på tråden. Noen ganger bare svarer jeg det jeg mener, og det er det. Noen ganger i større diskusjoner får jeg bare litt fnatt og avslutter abonnementet. Er typen som irriterer meg lett. Eller så blir jeg borte over en periode, og da er jeg liksom litt "ute" av saken.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 13:09   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer an på tråden, hvor mye den fenger meg. Tråder jeg selv starter pleier jeg å følge med i. Jeg er ikke så glad i å abonnere på tråder, men pleier å søke på nicket mitt, da får jeg opp alle trådene jeg har skrevet og svart i, og ser over dem.

Gammel 06-11-09, 13:09   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer helt an på hva tråden handler om og hvor engasjerende temaet er - og det gjelder både for innlegg jeg har skrevet i andre sine tråder og for tråder jeg starter sjøl.

Gammel 06-11-09, 13:24   #12
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Jeg prøver å følge opp alle trådene jeg starter, ser av og til at jeg kan ramle litt av lasset. Er jeg veldig engasjert i en tråd jeg har svart i følger jeg med på den til den er uinteresant for meg.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 16:31   #13
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det kommer helt an på hvilken tråd det er, og hva den omhandler. Noen tema er mer interessant enn andre.

Gammel 06-11-09, 17:19   #14
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kommer helt an på utviklingen i tråden. Det er for eksempel ikke lenge siden jeg startet en tråd som ble veldig lang, som utviklet seg i en retning som ikke var det jeg egentlig lurte på, dermed falt min interesse for å følge med. Sånn er det med alle tråder, uansett om jeg har startet dem eller ikke.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:25   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sånn ca. samme tvangsnevrose som Skilpadda, men jeg bruker hukommelsen i stedet for abonnementer (som irriterer vannet av meg). Dermed blir nevrosen litt lemfeldig forvaltet, men så lenge jeg husker at jeg har bidratt i en tråd, vil jeg følge den opp.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 17:37   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg avslutter innimellom abonnement på tråder jeg har svart i, og like ofte abonnerer jeg på tråder jeg ikke har svart i, som jeg synes er interessante. Mine egne tråder føler jeg meg nærmest forpliktet til å lese absolutt alt i, men om jeg bare svarer går jeg inn i tråden til jeg ikke synes det er interessant mer, og avslutter abonnementet. Jeg MÅ avslutte abonnementet, kan ikke bare la det ligge der.

Gammel 06-11-09, 18:24   #17
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Det kommer ann på tråden.

Gammel 06-11-09, 18:49   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Følger aøltid opp de jeg starter, men er jo aldri her inne når jeg er på jobb, så jeg er ikke så kjapp alltid. Ellers er det veldig ulikt, noen ganger følger jeg opp andre sine, hvis det er av interesse.

Gammel 06-11-09, 18:49   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Og det verste er igrunn disse trådene med poll hvor jeg får de opp på kontrollpanelet støtt og stadig uten at det er noe nytt. Så nå avslutter jeg abonnementet mitt herfra!

Gammel 06-11-09, 21:02   #20
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg starter nesten aldri nye tråder. De få jeg starter følger jeg, men jeg kommenterer nødvendigvis ikke hele veien.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.