Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morsomt og lærerikt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 01:53   #1
km2
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2009
km2 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Morsomt og lærerikt?

Se på dette.. hva tror du?

"Tsktsk".net

Sist redigert av Veronal : 10-11-09 kl 17:08. Årsak: Reklame
km2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 06:43   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morsomt og lærerikt?

Det blir sikkert en bra side etter hvert.
Ellers er vi ikke så glade for folk som kommer ny inn på forumet for å reklamere for ting her.

Gammel 10-11-09, 15:00   #3
km2
Nybegynner

Standard

Nei, det kan jeg godt forstå. Siden dette er en hobby-drevet side og det i hovedsak anngår barna, pluss at noen lager et nettsamfun som gir et riktig budskap helt uten proffit så blir vel ikke "reklamering" riktig ord og bruke. Prøver ikke og selge noe her. Det er kun for og øke interessen rundt de trygge sidene barna kan surfe på. Er det ikke det vi ønsker? Er det feil og tenke sikkerhet så trekker jeg tilbake "reklameringen" og beklager.

Gammel 10-11-09, 15:05   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler å kjøre en test på sidene i flere nettlesere enn IE før dere starter markedsføringen. Min Firefox leser for eksempel ikke Å, Ø og Å på siden deres, og det er i grunnen nok til å få meg til å løpe skrikende ut derifra med det samme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:18   #5
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Hva med litt større fonter? Nå er skriften tynt sammen i bittesmått mens mesteparten av skjermen er åpne vidder i ymse farger.

Kansje gjøre siden litt mer ferdig før du vil ha brukere inn på den?

Ellers bra konsept. Lykke til.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:28   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også det var veldig liten skrift.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 15:33   #7
km2
Nybegynner

Standard

Det kan nok bringes videre ja! Morsomt at noen engasjerer seg, og kommer tilbake med komentarer. i steden for og henge seg opp i "reklamering"!kan alltids få bringt de videre, og på den måte være med og skape en tryggere nett-verden folk er sløve til å gidde og engasjere seg som oftest, dette er et VIKTIG tema mener jeg. Eller..?

Gammel 10-11-09, 16:23   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av km2, her.

dette er et VIKTIG tema mener jeg. Eller..?

Nei, jeg tror nok mange er uenig med deg.
Trygge nettsider for barn, lizzom? Hva for et revolusjonært standpunkt er det å ta.

Gammel 10-11-09, 16:46   #9
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte best at det var en link til en side som selger ferdighus i Australia der.

Var det med vilje, eller er har dere bare kopiert koden fra et annet nettsted uten å rydde ordentlig i den før dere la den ut?

Ben "This is a joke, right?" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 17:04   #10
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Flere tips:

Opprinnelig lagt inn av km2, her.

Det kan nok bringes videre ja! Morsomt at noen engasjerer seg, og kommer tilbake med komentarer. i steden for og henge seg opp i "reklamering"!kan alltids få bringt de videre, og på den måte være med og skape en tryggere nett-verden folk er sløve til å gidde og engasjere seg som oftest, dette er et VIKTIG tema mener jeg. Eller..?

1) Ikke fornærm de du vil ha støtte fra, samme hvor (selv)rettferdig din sak er. Kommentaren om reklame fra ukjente var på sin plass og et poeng du burde ta med deg -om du hadde giddet å presentere deg først ville flere sett på lenken din og vært mer positivt innstilt.

2) Sjekk språket bedre på nettsidene enn du gjør her.

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg likte best at det var en link til en side som selger ferdighus i Australia der.

3) Selg ferdighus på riktig kontinent.

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Var det med vilje, eller er har dere bare kopiert koden fra et annet nettsted uten å rydde ordentlig i den før dere la den ut?

4) Rydd i koden og gjør ferdig sidene før dere inviterer folk dere vil beholde som brukere inn på nettsidene. En god sak betyr ikke at man er fritatt for å gjøre ordentlig håndtverk dessverre.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nei, jeg tror nok mange er uenig med deg.
Trygge nettsider for barn, lizzom? Hva for et revolusjonært standpunkt er det å ta.

5) Ikke gå ut fra at alle andre er enige i at det er VIKTIG med store bokstaver. Det er en tabbe mange gjør når de diskuterer noe som er viktig for dem. Trust me on this...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.