Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-09, 23:20   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?

Jeg sitter her og irriterer meg grønn og blå over:
"Hei, jeg heter Claire, og dette er den nye Clearblue graviditetstest"
Og den er ikke den eneste....
Så jeg lurer på, hvilken reklame gjennom tidene, på TV, er den du synes er mest irriterende og går deg på nervene?

(for ikke å snakke om den utrolig annoying gratulerer-med-dagen-gratuleueueueueu-for-du-er-super på nrksuper!)

Gammel 10-11-09, 23:22   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken er det mest irriterende reklamen på TV?

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:24   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Ingenting i veien med navnet Claire, men bare det å koble CLAIRE til CLEAR er bare så teit. De kunne da ha kommet på noe bedre. Det skal sies at jeg kjeder meg ekstremt i dag altså, syk og brukt mesteparten av dagen til nett og tv.

Gammel 10-11-09, 23:25   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Så en irriterende radioreklame på tv. Det var skurrelyder og sånt tåler jeg altså ikke. Grrr.

Gammel 10-11-09, 23:33   #5
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Alle shamporeklamer som skal gjøre håret ditt så fantastisk. Hvorfor? Fordi de lyver, også er de kjedelige.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:35   #6
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting i veien med navnet Claire,.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:40   #7
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat nå irriterer jeg meg skakk over Djuice-reklamene.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 23:42   #8
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ho som skriker på kyrne. Kisha går amok hver gang og angriper tv-en.

Gammel 11-11-09, 00:08   #9
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Reklamene for Activia. Snakk om å lese fra manus, liksom.

Samme med Toffifee, Vanish, Cillit Bang.. Og så videre, og så videre.

Gammel 11-11-09, 00:19   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bind og tampongreklamer der alle er så jublende glade "selv når du har mensen".
Vanish, cillit bang og de der hersens fokostblandingsreklamene som snakker om kilo for mye mens de viser en syltynn modell som sprader rundt.

Gammel 11-11-09, 00:23   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Alle reklamer for ting som inneholder hyuleronsyre.

Gammel 11-11-09, 00:35   #12
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det er en syltetøyreklame tror det er Nora- med et par på ultralyd med fruktig og fruktbare kjærleiksfruktar som får tærne mine til å krølle seg i en vinkel det tar lang tid å rette dem ut fra:grøss:

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 00:35   #13
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Alle reklamer for ting som inneholder hyuleronsyre.

Åh ja!

Og "helt uten kåttisånn". (Helt uten kortison)

Og Zon, men den er litt morsom og.

Gammel 11-11-09, 07:32   #14
Left
Passiv

Standard

Alle reklamer for hudkremer og sjampo. Det er jo jug fra ende til annen.
Og hun med Spesial K eller hva den grusomme frokostblandingen heter. Man har nok helt sikkert lyst til å bytte ut en sjokoladekake med en skål Spesial K! Det ser jo ikke ut som om hun v e t hva sjokoladekaker er.

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:05   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle disse reklamene til Statnett irriterer vettet av meg for tiden.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:34   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(for ikke å snakke om den utrolig annoying gratulerer-med-dagen-gratuleueueueueu-for-du-er-super på nrksuper!)

Men den er jo heeerlig! Jeg digger den. Jeg var skikkelig deppa da poden bestemte seg for å se på Cartoon Network i stedet.

Selv hater jeg bilreklamer. Noe så teit. De kjører alltid dritfort på en eller annen øde vei uten en annen bil i mils omkrets. Og slik har de reklamene vært i årtier. Båååååring!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:45   #17
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Alle reklamer for hudkremer og sjampo. Det er jo jug fra ende til annen.
Og hun med Spesial K eller hva den grusomme frokostblandingen heter. Man har nok helt sikkert lyst til å bytte ut en sjokoladekake med en skål Spesial K! Det ser jo ikke ut som om hun v e t hva sjokoladekaker er.

Nei, for de slanke v e t sikkert ikke hva sjokoladekake er ...
Sånne uttalelser irriterer meg MER enn selve reklamen!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 08:59   #18
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter her og irriterer meg grønn og blå over:
Og den er ikke den eneste....
Så jeg lurer på, hvilken reklame gjennom tidene, på TV, er den du synes er mest irriterende og går deg på nervene?

Men ville du ha kjøpt produktene? Jeg tror faktisk dette er en reklame som gjør det den skal, selge produkter!

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:01   #19
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Nei, for de slanke v e t sikkert ikke hva sjokoladekake er ...
Sånne uttalelser irriterer meg MER enn selve reklamen!!

Det var jo ikke sånn jeg mente det altså, men den reklamen har VELDIG fokus på å holde vekten. Og det ser ikke ut som om hun har nevneverdige problemer med det akkurat. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige folk i slike reklamer?

Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 09:05   #20
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det var jo ikke sånn jeg mente det altså, men den reklamen har VELDIG fokus på å holde vekten. Og det ser ikke ut som om hun har nevneverdige problemer med det akkurat. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige folk i slike reklamer?

Men mennesker som er veldig slanke kan jo være det nettopp på grunn av sine valg, eller?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.