|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Interiør for dummies: Taklampehjelp (igjen)Jeg synes det er et herk å lete etter taklampe. Nedenfor er noen modeller jeg liker ganske godt, men den første virker litt for tett, den andre skulle vært i hvitt og den tredje er bare 35 cm i diameter, og jeg tror det blir for lite til å ha over spisebordet vårt. Sist redigert av Fadese : 14-11-09 kl 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Interiør for dummies: Taklampehjelp (igjen)Denne har vi, og den kommer i to forskjellige størrelser. Vi har den minste og den koster 890,-. Må kjøpe ledning og pæreholder ved siden av.
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Interiør for dummies: Taklampehjelp (igjen)Stilig lampe, Kokosbolle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Interiør for dummies: Taklampehjelp (igjen)Nei, jeg kan ikke tenke meg at det blir rart.
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: Interiør for dummies: Taklampehjelp (igjen)
Ja, jeg har tenkt på akkurat det. Og jeg tenkte at det kan gå greit med en litt stor rund lampe (som de to øverste), mens det sannsynligvis vil se litt stusselig ut med den tredje (den som er 35 cm i diameter). Men det er kanskje tryggest med ikke helt rund, da? :tenke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Originala
|
I underkant av 1500,-. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Det blir ikke rart, men: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Interiør for dummies: Taklampehjelp (igjen)Jeg likte best den överste av de du viste i förste innlegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|