|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva tror DU det er?Da jeg kom hjem fra jobb i firetiden, slo stanken mot meg i det jeg åpnet døren. Etter litt etterforskning fant vi ut at det har vært strømstans i 3 timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hva tror DU det er????Jeg er hysteriker av natur og ville nok ha forlatt huset med ungene inntil saken var avklart. Aner ikke hva det kan være, men det høres skummelt ut. Kan imidlertid godt hende det ikke er det i det hele tatt altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ikke altetende
![]() Sv: Hva tror DU det er????Jeg har ringt svigermor og advart henne om at vi muligens kommer å sover der. Hvis ingen med sikkerhet kan fortelle meg at dette er ufarlig evakuerer vi til vi har funnet noen som kan, evnt. problemet er løst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tror DU det er????Har ingen aning, men uff så ekkelt da.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva tror DU det er????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva tror DU det er????Lukta av brent el er ikke til å ta feil av, så jo...jeg hadde nok sendt vekk ungene i påvente av elektriker, og hadde jeg ikke fått svar, så haded jeg dratt bort for natten også.
![]() |
#7 |
Ikke altetende
![]() Sv: Hva tror DU det er?Det er en kabelende som ligger å ulmer under jorda og trekker inn i huset, vi drar til svigers nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva tror DU det er?Oi, såpass ja. Håper den ligger så langt nede at det ikke er direkte fare for huset, og at de klarer å få fikset dette fortest mulig.
![]() |
#11 |
Ikke altetende
![]() Sv: Hva tror DU det er?Det ordner seg nok. De skulle sende mange volt gjennom kapelen så vi kunne komme til å høre et smell |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ikke altetende
![]() Sv: Hva tror DU det er?Det som har brent er PVC og bly.Det har fulgt dreneringen og trukket inn gjennom sluk og lufteluker. Ganske giftig, og nå skal vi til legen å sjekke blyinnhold i blod/urin. Så får et skadefirma komme å sjekke luften, at det ikke er noe mer skummle gasser her, og at det ikke har satt seg i grunnmur eller veggen. Takstmann må vel også komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tror DU det er?Æsj, dette høres ekkelt ut! Håper det går fint med dere, særlig helsemessig, men også mtp huset.
![]() |
#15 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva tror DU det er?Så ekkelt. Håper de finner dere helt friske uten noe unormale verdier. Det var vel minimalt med tid dere var i huset når det luktet så ille? Men det kan jo ha vært mindre verdier av også farlige ting over tid som en ikke har merket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|