Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg bare måååå vise frem denne ...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 22:52   #1
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare måååå vise frem denne ...

Det ER lov å være barnslig lykkelig over interiørkjøp, sant?

Gammel 05-11-09, 22:53   #2
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg bare måååå vise frem denne...

Oj! Den var virkelig stilig.

Gammel 05-11-09, 22:55   #3
Left
Passiv

Standard

I hvert fall over den der!! Den er steike sååå fin!

Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:55   #4
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh den var kjempe fin, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:56   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

det er jo lampa mi jo!!! Den jeg skulle ha men ikke fikk råd til!
HVor er det røverkjøp?!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:07   #6
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takker, og innser at jeg akkurat nå er skikkelig materialistisk her jeg sitter i lyset fra husets dyreste lampe

Men, jeg har ønsket meg en fiiiin lampe til stueveggen i evigheter, og denne bare måtte jeg ha gitt

Den kan kjøpes på nettet flere steder (Foscarini-design), men jeg kjøpte den på en møbelbutikk i Porsgrunn. De har den også på Møbelgalleriet.

Nå er det bare å overbevise Mannen om at det eneste som blir pent er å bla opp for å få tak i spisestuevarianten også. Det må jo matche

Gammel 05-11-09, 23:12   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Wow , den var stilig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:12   #8
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var (den mellomste) spisestuevarianten jeg skulle ha

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:20   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Henger den på veggen? Pris?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:22   #10
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig!

Gammel 05-11-09, 23:22   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Knallfin!!

Gammel 05-11-09, 23:26   #12
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Åh den var kjempe fin, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Den er kjøpt på Møbelgården. Og kostet 3000,- En helt absurd pris, selvsagt, men må man, så må man

Gammel 05-11-09, 23:29   #13
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De er fantastisk fine! Gratulerer så mye!
Og det er helt klart lov å nyte kjøpet!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:32   #14
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Å, den er fin! Gratulerer!
Du får minne mannen på at det snart er jul.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 23:38   #15
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Å, den er fin! Gratulerer!
Du får minne mannen på at det snart er jul.

Jai ikke sant, og vi skal ha gjester på juleaften, som jo tross alt ikke kan spise i mørket

Gammel 05-11-09, 23:48   #16
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg bare måååå vise frem denne ...

Skikkelig lekker. Et lite smykke på veggen faktisk.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:04   #17
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

oooooo, den var spesiell, har ikke sett noe lignende!

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:07   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Den var rett og slett griselekker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 08:41   #19
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin!

Gammel 06-11-09, 08:59   #20
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Utrolig fin!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.