|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Q-park, eller var det KU-park?!Nå er jeg rasende på disse parkeringsbetjentene som frekventerer området her vi bor. Sist redigert av Left : 03-12-09 kl 09:39. |
![]() |
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!Det er i allefall parkeringsbøter jeg hadde klaget høylytt over.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!Dette er det bare å klage på. De prøver seg - men dette skal de ikke slippe unna med. |
![]() |
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!Skjønner godt at dette er frustrerende. Klage er en selvfølge ja, og jeg håper virkelig at dere får medhold, uten problemer underveis.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!Jeg klager selvsagt, og med stor sannsynlighet slipper vi å betale, men det er liksom prinsippet i det. Er parkeringsvakter generelt sett d u m m e r e enn befolkningen forøvrig? |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!Bare for å dra den enda litt lenger; på lørdag fikk sambo se at det gikk et vesen rundt bilen vår og kikket. Joda - Q-parkansatt. Han gikk ut og spurte hva de holdt på med, og da fikk han beskjed om å flytte bilen - den sto skjevt |
![]() |
![]() |
#10 |
Smugleser
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!
Beklager, altså, men
![]() |
#11 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Q-park, eller var det KU-park?!Bilen sto skeivt??
![]() |
|
|