Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kult familiebilde? Trenger inspirasjon :D

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 21:21   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult familiebilde? Trenger inspirasjon :D

Jeg skal få en fotografinteressert kompis til å ta noen bilder av lillegutt og meg og har blitt bedt om å komme opp med noen ideer om hva jeg har lyst på. (han skal komme opp med noen ideer han og altså)

Jeg er litt sånn, eh, så lenge det blir fint?

Så jeg vil veldig gjerne se de flotteste familiebildene/julekortbildene dere kan tenke dere
Litt kult, gjerne litt farger, og med to personer på da. Så sånne myldrete familiebildegreier utgår.

Hvit bakgrunn, svart bakgrunn, noe helt annet, farge på klær? Leker og stæsj? Nisseluer? Ligge/stå/sitte/helfigur osv.
I denne omgangen blir det innendørsbilder.
Tips mottas!

Sist redigert av m^2 : 07-12-09 kl 21:27.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 21:26   #2
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kult familiebilde? Trenger inspirasjon :D

Og jeg har vært inne på Fame-sidene og sett, men finner ikke helt... greia der.
Jeg synes lyssettingen på Mjau sitt tidligere avatar-bilde er utrolig flott (men finner ikke ut hvor jeg så originalbildet - for det var nydelig!)

Også kan jeg like sånt:

og kanskje, kanskje noe sånt

Huff. jeg vet ikke jeg.

Gammel 07-12-09, 21:26   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klatring og lek i naturen, med naturlige røde roser i kinn.

Gammel 07-12-09, 21:27   #4
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Det blir innendørs i denne omgangen... Glemte å si det i hovedinnlegget!

Gammel 07-12-09, 21:28   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sorry, jeg klarte ikke å dy meg.

Gammel 07-12-09, 21:28   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klarting i gardiner og hopping i møbler. Vilt og bare kaos, med øyne glitrende av glede. Elsker øyeblikksbilder!

Gammel 07-12-09, 21:28   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha i hvertfall en helt enkel bakgrunn - lys eller mørk, syns nå jeg. Jeg er svak for enkle bilder uten atlfor mange forstyrrende detaljer.

Nå er jo gutten din en ordentlig gladgutt (heldige meg som har fått lov å treffe ham.) Dette bør komme fram på bildene, syns jeg - om han har med seg noe han liker å holde på med, kanskje?

Kanskje ta noen bilder av dere to alene, uten rekvisitter, og noen bilder med?

Så heldige dere er som får ta bilder slik - det ser så gøy ut, og så blir resultatet så fint.

Gammel 07-12-09, 21:36   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns disse er kule:

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:26   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kult familiebilde? Trenger inspirasjon :D

Et bilde med rolig bakgrunn, la Lillegutt være litt unna, du roper på ham, får ham til le, og så ser dere på hverandre. Eller enklere forklart: Et bilde der dere ser på hverandre, men uten at det blir så veldig oppstilt.

Ta med såpebobler og se om dere får til noe kult og levende med det?

Hold hverandre i hendene og snurre rundt, se hvordan det blir.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 22:34   #10
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Vi har nettopp tatt en serie sånne. Det kuleste er faktisk et der han sitter på ryggen min og plutselig hugger tak i håret mitt. I det jeg hyler til og han gapskratter, tar fotografen bilde.

Gammel 07-12-09, 22:38   #11
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Et bilde med rolig bakgrunn, la Lillegutt være litt unna, du roper på ham, får ham til le, og så ser dere på hverandre. Eller enklere forklart: Et bilde der dere ser på hverandre, men uten at det blir så veldig oppstilt.

Ta med såpebobler og se om dere får til noe kult og levende med det?

Hold hverandre i hendene og snurre rundt, se hvordan det blir.

Fine ideer!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.