Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Flis oppå tapet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 17:39   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Flis oppå tapet?

Vi har gipsplater over kjøkkenbenken, under overskapene på kjøkkenet vårt. Vi har planer om å flise der, men dette ser ut til å ta tid. Det jeg lurer på er om jeg rett og slett skal bruke resten av stuetapeten, og tapetsere det området som en midlertidig løsning. Det er ikke noe fint sånn som det er nå iallefall.

Så er spørsmålet: Kan jeg da bare flise rett oppå tapeten igjen, når vi får tid og ork til å flise, eller lager vi bare masse ekstra arbeid ved å tapetsere først?

Det hadde vært veldig kjekt å ha noe annet enn gipsplater der til jul altså.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:42   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flis oppå tapet?

Hva er galt med gipsplater på kjøkkenet?

Vi har sparklede gipsplater på alle vegger i påvente av bedre tid og mer pågangsmot akkurat nå, og jeg begynner nesten å bli vant til det. Industriell stil lizzåm?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:49   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hva er galt med gipsplater på kjøkkenet?

Vi har sparklede gipsplater på alle vegger i påvente av bedre tid og mer pågangsmot akkurat nå, og jeg begynner nesten å bli vant til det. Industriell stil lizzåm?

Våre er ikke sparklede engang.

Gammel 14-12-09, 17:53   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Våre er delvis sparklet, men ikke pusset. /

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 17:53   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må jo sparkle uansett hvis du skal tapetsere... så du kan jo starte med det.
Jeg har ihvertfall vært med på å legge flis over glassfiberstrie. Så lenge tapeten er limt skikkelig godt fast, så skulle det vel ikke være noe problem?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 19:26   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke villet legge fliser oppå papirtapet - ser for meg at de faller av for et godt ord, omtrent.

Gammel 14-12-09, 19:46   #7
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Hmmm når jeg tenker meg om, så tror jeg mamma og pappa har fliser oppå tapet over kjøkkenbenken sin.
Kanskje jeg rett og slett må ta en telefon til pappa. :Pappajente:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.