|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kalle andres barn for drittunger?Her kommer min eldste hjem på gråten fordi han har fått kjeft av foreldrene til en kamerat.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Enig.. unødvendig å si sånne ting. Syntes også de foreldrene som alltid tror at DERES barn forteller sannheten og er uskyldige er ganske naive.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?
Signerer her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Jeg synes absolutt ikke at "jævla drittunger" er noe man kaller barn uansett jeg. Hadde garantert tatt dette opp med dem. Noen foreldre er dessverre totalt blinde og døve for sine egne barns feil.
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Hadde ikke funnet meg i at naboene kalte ungene for drittunger, det hadde jeg tatt opp med dem med engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Selvfølgelig bruker man ikke slike uttrykk. Men idioter finnes overalt, og jeg lar meg ikke akkurat sjokkere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
strikker
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Det jeg synes er så dumt er at de lager det vanskelig for sine egne barn.
![]() |
#8 |
Pauset
Hvor: Barteby
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Virker som de voksne her har litt problemer. Drittunge er jo noe en kanskje i frustrasjon bruker i omtale men å rope det etter barn blir for dumt. Jeg er ikke så sikker på hvor mye nytte det gjør å snakke med disse foreldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
strikker
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Vet ikke om det nytter jeg heller, men jeg skal uansett si i fra.
![]() |
#10 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Høres ut som dette er voksne med litt for mye aggresjon..., og som ikke skjønner de ikke skal ta det ut på barn. Desverre er det alt for mange av dem, og de vil nødvendigvis komme i kontakt med andre barn også, slik det forteller. Vet ikke helt hva somer best å gjøre i en slik situasjon, men det kan jo hende at det hjelper å si til dem at de ikke skal bruke slike uttrykk til dine (eller eigrunnen noen...) barn, uansett "hvem som begynte". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Det er kanskje ikke så rart at ungen deres har "utagerende oppførsel" hvis det er den type språk som er normalen hjemme hos dem. :fordomsfull: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Som voksen bør man holde seg for god til å kalle unger "drittunger" når de hører på. Stakkars de barna som har slike foreldre. Bare det å bli så redd for kjeften til mamman sin pga. litt vann på genseren sin sier jo litt om hvordan de behandler barna sine.
![]() |
#14 |
Stadig underveis
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Høres ut som et par foreldre i borettslaget vi bodde før. Jeg forsøkte å snakke med den pappaen en gang, men der møtte jeg to øyne i en tom boks. Jeg hadde neppe forsøkt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Kalle andres barn for drittunger?Jeg reagerer ikke så mye på ordvalget som på at de ikke i roligere former prøvde å finne ut hva som hadde skjedd (man kan jo ikke ta en versjon for god fisk).
![]() |
|
|