|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?Jeg har sett disse fra Ikea og likte de, men har ikke noe bil nå (orker ikke dra dit uten bil), så ser etter alternativer. Noen som vet om noen som har noen ok på denne størrelsen, som matcher et studentbudskjett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?Jeg anbefaler uansett ikke de fra Ikea, de blir så varme at man ikke kan holde i dem! Har du sett på Mique? Husker jeg kjøpte mine aller første glass der i sin tid.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?
Jeg var innom der i sta og ble skikkelig skuffa. Mener også å huske at de hadde masse sånt, men de hadde omtrent ikke noe. Bare masse plastikkræl.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?Du skal ha i sånn kaffe latte størrelse?
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?Jeg synes Erik Bagger sine er fine, men de er kanskje litt små? (3 dl er vel det største sånn ca).
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?Rosendal kaffeglass:
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor kan jeg få kjøpt fine, ikke så dyre, kaffeglass?Jeg har sett på de med plast på og de Rosendalglassene i dag faktisk, men jeg syntes de var litt dyre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|