|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det. For meg er det omtrent som terapi, er jeg smådeppa og lei meg en dag, stiger humøret i takt med kronene som ruller ut av kontoen. Det er ikke alvorlig, heldigvis, jeg bruker aldri penger jeg ikke har (dvs kredittkort), og jeg holder meg til en fast sum hver måned, men det er noe av det artigste jeg vet. Jeg handler sjelden noe til meg selv, det går stort sett i interiør og barneklær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg misliker det. Mest fordi jeg aldri har noe særlig med penger, så all shoppingen har en bismak i form av slunken lommebok. Når jeg shopper, blir jeg stort sett bare sur når jeg ser alt jeg IKKE har råd til å kjøpe eller alle klærne som ikke passer meg, så nei, shopping er kun et nødvendig onde.
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg blir også glad av å shoppe. Men til forskjell fra da jeg var 20, så må jeg nå være i humør/form til å shoppe, ellers blir jeg bare sur av å gå i butikker. (Jeg har ikke turt å hive meg på Ebay eller noe sånt, for jeg frykter at det kan bli dyrt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker det og har det gøy på shopping. Men så shopper jeg ikke så ofte da siden vi bor i gokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker og shoppe, men det må være på mine premisser. Jeg må ha god tid, penger (selvfølgelig, ingen penger=ingen shopping) og være i humør til det. Det gjelder spesielt når jeg skal shoppe klær.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?å dra til byen med venninner for å shoppe klær skjer ikke. Jeg drar gjerne til byen med venninner - men skal jeg kjøpe klær til meg selv, så må jeg rett og slett ha bare meg selv å bry meg om.
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?
Jeg er nok litt som deg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg kan vel egentlig bare signere deg jeg. Jeg elsker shopping, og er jeg deppa og lei, blir jeg glad av det. Det går helst i interiør, ofte barneromsinteriør, og barneklær. Men jeg bruker aldri penger jeg ikke har.
![]() |
![]() |
#11 |
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker ikke shopping. Jeg kan forsåvidt kose meg med tanken på nytt, fint plagg, men som regel må jeg tråle en masse butikker på leting etter det jeg har funnet ut at jeg skal ha. Jeg er ekspert på utforming av detaljerte kravspesifikasjoner, og finner sjelden noe som matcher min ide om farge, snitt og stoffkvalitet. Sannsynligvis var det perfekte plagget til salgs i fjor, eller kommer først til neste år.
![]() |
#12 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er som H.I og synes shopping hjelper på det meste. Jeg blir oppstemt og glad av det og kan glede meg til det i dagevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er litt ambivalent i forhold til shopping.
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg syntes det er kjedelig å gå i butikker og handle på nett er heller ikke gøy iom at jeg bor langt fra postkontoret her, jeg risikerer kjøpe noe jeg må sende tilbake osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg mangler shoppinggenet. Ja til shopping på nett sier jeg bare, enkelt og greit, som en ekstra bonus slipper man de hersens butikkene og kan bruke tid på artige ting. |
![]() |
![]() |
#16 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Det kommer an på dagsformen. Noen ganger er det gøy, andre ganger er det pyton. Som regel er det impulsshoppingen som er morsomst; hvis jeg planlegger handleturen finner jeg aldri noe jeg liker. Sist redigert av Mistral : 21-11-15 kl 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ringskrømt
|
Shopping inkluderer selvsagt shopping på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det, men har samtidig en streng stemme i hodet som forteller meg ustanselig at dette og hist er unødvendig. Dumme stemmen.
![]() |
#19 |
Enda en som trener
![]() Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker å shoppe, jeg liker faktisk veldig godt å shoppe |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|