|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressKlumpen fikk to dresser til jul i går.
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdress.Jeg har god erfaring med klær fra Skogstad. Er veldig greit med 2 dresser da. Vi har en Reima i barnehagen og en Mikk-Line dress hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Drømmer
|
![]() Sv: stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdress.Skogstadklærne vi har er veldig bra å jeg er også veldig kresen på hva poden får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdress.Vi har alltid brukt Skogstad-dresser og har vært kjempefornøyd. Nå er det riktignok noen år siden vi brukte dresser men jeg er veldig fornøyd med de Skogstad-jakkene vi har. Dressene vi har hatt har Sarah brukt to år og så arvet videre til Emily og de har vært hele og fine. Vi har i hvertfall ikke klart å lage hull i de, og ungene har vært tørre og varme. Jeg tok ut teddyforet da Emily var 2 år fordi dressen ble litt tung, brukte ullfleece under istedenfor.
![]() |
#5 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressSkogstad er supre klær, og lette for ungene å bevege seg i.
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressVi har en Stormberg parkdress til Kløver, og den har holdt bra. Veldig lett og god, vind- og vanntett. Dette er vår/høst-dress, da, så jeg har ikke direkte erfaring med vinterdresser derfra. Men Langøre har to vinterjakker fra Sormberg som han er fornøyd med, som er lette, og vanntette. Stormberg har forksjellige dresser i forskjellige pris- og kvalitetsklasser. Så det er litt vanskleig å si noe generelt. De selger både bevernylon og "tech"-dresser.
![]() |
#7 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressdet er en tech dress den stormberg dressen vi har fått. ikke bevernylon.. men da tror jeg jeg bytter den i noe annet og beholder skogstad dressen.. håper de ikke syns det er teit at jeg bytter..
![]() |
#8 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressvi har stormberg. De er like gode som reimatec +. Men som dem er de jo stivere enn reimatec uten pluss. Til en to åring ville jeg hatt en mykere dress.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressSvigerinna mi har skogstad på 3.året til sin 4,5 åring. De har vært veldig fornøyde. Vi arvet en todelt dress i år og den er kjempefin ennå, på tross av at den er brukt i to sesonger nesten. De er mye ute - så det er ikke det at den ikke er brukt altså.
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Stormberg leketøy haggel parkdress vs skogstad dynamo vinterdressMin sjuåring fikk en Skogstaddress til jul. Jeg vet ikke hva modellen heter, men den har løst, uttakbart ullfór. Den virker bra, men er veldig tung. Om det er denne modellen ditt barn har fått, ville jeg ha vurdert en lettere dress, tror jeg.
![]() |
|
|