|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Ja. Min julefølelse varer ca. fra oktober til 25. desember, kanskje 26. Da går det pang over, rart med det. Det er ventetiden jeg synes er best, og selve julaften. Etterpå er det bare "helt greit", med unntak av nyttårsaften som alltid er veldig koselig.
![]() |
#3 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Jeg ryddet bort nissene i går. Juletreet får stå litt til.
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Sånn skikkelig julefølelse har jeg egentlig bare når jeg er ute og handler julegaver og julepynt. Og så på kvelden lille julaften når vi pynter, julaften og første juledag. Så dabber det sakte men sikkert av. Er jo i selskaper og slikt, men får egentlig samme sånn koselig-følelse som om selskapet skulle vært på en annen tid av året også. Bortsett fra at det står julepynt rundt omkring.
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Julefølelsen begynner å avta her ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Julefølelsen forsvinner omtrent proposjonalt med at røyken fra nyttårsrakettene begynner å lette, og søpla etter galskapen kommer til syne. Da er det liksom slutt for min del.
![]() |
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Har julefølelese ennå jeg
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Julefølelsen har jeg vanligvis fra to-tre dager før julaften til 1. eller 2. juledag. Nå er den egentlig helt borte.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Julefølelsen min begynte vel siste helga i advent og den holder seg bra en god stund til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Har som regel julestemning hele desember, men nå er den sånn passe borte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Julefølelsen varer så lenge jeg har juleferie og vi kan kose oss sammen som familie. Nyttårshelga ryddes jula ut og da er det brått blitt hverdag igjen.
![]() |
#13 |
Lille tyrann
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Den varer fra ganske lenge før jul i beste fall, til like etter julaften. Og treet hiver vi ut 1. januar.
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 30-12-09 kl 09:06. Årsak: Skrivefeil....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?
Dere feirer jul på forskudd, eller rett og slett har jul hele året?
![]() |
#18 |
Lille tyrann
![]() Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?
haha fin skrivefeil, gitt. Kaster det ut 1. januar, ja. Og setter det opp 23. desember.
![]() |
|
|