Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen fra Kristiansund som kan hjelpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-10, 18:23   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen fra Kristiansund som kan hjelpe?

Har sett et skjørt på en match-butikk som jeg liker såå godt, men ingen butikker rundt her jeg bor har størrelsen min.

Da jeg skulle finne tlf nr til match-butikker kom Kristiansund opp, og de har størrelsen min!! Har lagt det av ei uke.

Så er spørsmålet; er det noen som hadde orka å kjøpe skjørtet, etter at jeg har overført penger, og sende det oppover til Trondheim? Betaler selvsagt porto og penger for konvolutt også. Det koster 249.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 18:26   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen fra Kristiansund som kan hjelpe?

KAn de ikke sende det i oppkrav til deg?

Gammel 07-01-10, 18:28   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

KAn de ikke sende det i oppkrav til deg?

Hm, jeg forklarte situasjonen, og de foreslo ikke det nei..

Gammel 07-01-10, 18:29   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har jobbet i butikk, vi sendte, men det hendte vi fikk varer i retur. Da endret vi rutinen, kunden betalte inn og når penger var på konto sendte vi varene. Kunne de fått det til da tror du?

Gammel 07-01-10, 18:29   #5
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja jeg kan gjøre det på lørdag

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 18:31   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Ja jeg kan gjøre det på lørdag

Søte snille! Sender deg PM!

Gammel 09-01-10, 14:54   #7
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er skjørtet sendt

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:15   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Da er skjørtet sendt

Ahh, gleder meg til det kommer i postkassa.

Tusen takk skjønne iben

Gammel 11-01-10, 11:29   #9
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Skjørtet kom i dag, passet perfekt!

Skal prøve å finne en overdel i min egen landsdel nå

Takk for hjelpen, igjen iben!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.