|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hva gjør dere med julekortene?Vi har vel 40 flotte julekort som vi har fått i desember. Det er litt trist å legge bort alle disse fine bildene.
![]() |
#2 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Tar vare på de med bilde, kaster de andre. Noen blir limt inn i barnas album. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Våre henger på snor på kjøkkenet litt til, så går de uten bilde i søpla, de med bilde klistres i album.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?De med bilder limes inn i album. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?De med bilder limes i en album for slike. De uten bilde legges i en bunke som... vel, ehh ligger der til jeg skal sende julekort neste år og trenger å titte på dem for å se hvem som burde stå på listen vår siden vi fikk fra dem... ikke at jeg noen gang tar dem frem til noe annet, men jeg kaster dem likevel ikke...
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Tar vare på kort med bilder.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?De henger fremme enda, men de blir nok kastet her. Jeg har ikke satt egne bilder i album en gang siden 2002.
![]() |
#10 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Kaster de to uten bilder, resten av kort og julebrev limes i album spesielt utsett til dette.
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Både julekort og annen pynt ligger/står fremme ennå. Jeg pleier å legge dem i en pose som legges ned i esken med julepynt. Da ser jeg hvem jeg fikk av i fjor, slik at jeg vet hvem jeg iallfall må huske å skrive til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?
Det gjør jeg også.
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Julekort går dit de passer best etter de er lest; i søpla.
![]() |
#14 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Jeg har en eske jeg samler julekort, bursdagskort, dåpskort etc. Litt koselig å ta vare på. Får meg bare ikke til å kaste de.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Jeg putter alle julekortene i en pose og merker med årstall og legger de i en skuff på loftstua.
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?Tar vare på alle til neste år sammen med julepynten så vi ser hvem vi skal sende til og så blir de desverre kastet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?De med bilde blir lagt i bildeskuffen (skal inn i album er meningen
![]() |
#19 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?De kastes. Tidligere samlet jeg på de med bilde, men de siste årene har de også blitt kastet. Litt dumt, men jeg kjenner min egen begrensning og vet at de aldri ville ha blitt satt inn i album likevel.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere med julekortene?De med bilde setter jeg i album, de uten bilde kastes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|