|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?Hvis jeg ikke husker feil er det avhenting fredag kl 16 eller 17 og søndag kl et-eller-annet. Ingen avhenting lørdag. Det er vel fordi posten uansett ikke sendes videre på søndag.
![]() |
#3 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?Ser ut som det var kl. 14 på den postkassen jeg tenkte å bruke. Ser ut som det stort sett er på lørdager, men ikke på søndager Stompa.
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?Godt mulig det er forskjellig fra sted til sted.
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?Her tror jeg det er begge deler, men uansett om man poster lørdag eller søndag skal jo brevet være fremme på mandag, og før kommer det ikke.
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?
Men man kan vel ikke gå ut i fra at det kommer frem til mandag hvis man poster det etter postavhenting lørdag eller på søndag, dersom det ikke er postavhenting søndag?
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?
Nei, den fikk jeg ikke med meg. Jeg er vant til at det alltid er henting på søndag, i 16-tiden. Og 14 på lørdag.
![]() |
#8 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er det postavhenting på lørdager?Kl 14.00 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|