Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor finner man verktøyskasse/skuffeskap/syskrin?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 13:29   #1
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner man verktøyskasse/skuffeskap/syskrin?

Det som jeg mener er et sånt lite skap med mange skuffer, et til bruk for skruer og småting og et til syting, for å ha trådsneller og slikt.

Hva heter sånne skrin/skap? Jeg får ikke googlet frem noen heller. Har de det på systeder eller på byggesteder?

Gammel 10-01-10, 13:33   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner man verktøyskasse/skuffeskap/syskrin?

Eg har i alle fall kjøpt slike på Clas Ohlson.

Gammel 10-01-10, 13:37   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips, Urt, men sånne har vi endel av og de er jo kjempesnedige.

Men jeg tenker mer sånn som står som et skap på bordet og så består hele fronten av mange små skuffer. Vanskelig å forklare kanskje.

Gammel 10-01-10, 13:38   #4
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Foreldrene mine har noe slikt. De kaller det rakoskap/racoskap, men jeg aner ikke om det er den rette betegnelsen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:38   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

sortimetskrin er kansje det rette ordet?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:38   #6
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Hos de som selger verktøy Skal prøve å google litt.

Gammel 10-01-10, 13:39   #7
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Klikk på sortimentskap på siden du får opp fra linken til Urt.

Ben "loose screws" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 13:41   #8
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Biltema har denne:

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Opp...evaringsenhet/

Gammel 10-01-10, 13:44   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Sortimentskap er det det heter ja! Jeg ser at både biltema og Clas Ohlson har flere typer. Takk!

Om noen har sett noen spesielt fine sortimentskap så tar jeg gjerne imot tips om det også.

Gammel 10-01-10, 13:44   #10
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Biltema
Claes Olsson
Jula

Gammel 10-01-10, 13:50   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil slå et slag for noe sånt:

Jeg tuller litt, men ikke helt.

Gammel 10-01-10, 13:54   #12
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Mim:

Det verste er at vi hadde trengt det, vi er begge veldig glad i å kjøpe verktøy og har mye. Såpass at vi skal ha et snekkerverksted ute i garasjen, i tillegg til et mindre et i huset.

Gammel 10-01-10, 13:57   #13
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg vil slå et slag for noe sånt:

Jeg tuller litt, men ikke helt.

Et slikt trenger mannen min. Han vet aldri hvor han har noe som helst av verktøy og redskap, og han overskrider oppussingsbudsjettene våre fordi han stadig trenger nye duppeditter, bits, skrujern +++

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 14:07   #14
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brødrene mine har slike, og det er veldig ryddighetsfremmende. Jeg vurderer noe sånt til min mann også. Til meg selv leter jeg etter metallskap med små og større skuffer til å henge på veggen. Min far har slike, men Fellesskjøpet har sluttet å selge dem og de er uten noe gjenkjennelig merke.

Gammel 10-01-10, 18:24   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Brødrene mine har slike, og det er veldig ryddighetsfremmende. Jeg vurderer noe sånt til min mann også. Til meg selv leter jeg etter metallskap med små og større skuffer til å henge på veggen. Min far har slike, men Fellesskjøpet har sluttet å selge dem og de er uten noe gjenkjennelig merke.

Jeg har også et sånt, kjøpt for mange år siden. Den gangen ble det kjøpt til sysakene mine, knapper ble sortert i farger osv. Nå er det skruer og sånt i det.
Kjøpt på Byggmakker eller Maxbo.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.