Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva slags gardiner i ny stue?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-10, 19:45   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags gardiner i ny stue?

Vi flytter straks og får ny stue med tre middels store vinduer. Stua er ikke spesielt stor. Jeg skulle gjerne vist dere bilder, men får det ikke til. To av vinduene står inntil hverandre og starter i et hjørne. Det tredje er helt i andre siden av stua.

Jeg er så fryktelig i tvil om hva slags gardiner jeg kan ha. Jeg liker ikke lameller (det var det de forrige eierne hadde), så de har vi skrudd ned. Persienner vil jeg heller ikke ha. Jeg liker godt panelgardiner, men det passer ikke overalt, og jeg tror ikke det blir fint her, siden vinduene går helt inntil hjørner. Det jeg liker med paneler er at man kan skape en illusjon av større vinduer ved å plassere dem på vegg ved siden av vindu.

Liftgardiner er ok, men stjeler lys og passer kanskje ikke helt i stua..

Vanlige "hengegardiner" er ikke alltod like pent det heller, men det kan jo være det, jeg er bare så i tvil om hva slags og hvordan..

Hvilke alternativer har jeg? Jeg vil ha det lyst og lett, en litt sånn nordisk stil møter 60-tallet blandet med en god dæsj minimalisme, men også innslag av romantikk...

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.