Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Se hva jeg har kjøpt av Amylin

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-10, 19:28   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Se hva jeg har kjøpt av Amylin

Bella-mittens!! En ekte Twilight-fan er i ekstase.
Amylin er en racer med pinnene altså! De sitter perfekt og er nyydelige og supervarme! Tror jeg må ha meg flere par etterhvert.

Gammel 11-01-10, 19:34   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Se hva jeg har kjøpt av Amylin

Så flotte de var!
Slike ønsker jeg meg. Veldig! Den som hadde vært en avansert strikker!
Ja, ja.. Hvis det er noen som føler kallet så hyl ut.. Jeg vet hvor mye arbeid det er å strikke. *sliter nå med en kjole fra nøstebarn som er kun rett og vrang..*

Gammel 11-01-10, 19:39   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Så flotte. Så heldig du er Iset. Flinke Amylin. Har alltid ønsket å være flink til å strikke, men jeg får det bare ikke til.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 19:39   #4
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, se der kom de fram, ja. Så bra at de kom fram og så bra at de passet. Supert!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 19:42   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de kunne ikke passet bedre, faktisk, de satt som skreddersydd! Og så så varme og gode de var, jeg er strålende fornøyd! Du er en knupp!

Gammel 11-01-10, 19:44   #6
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flotte de var. Gratulerer med flotte votter.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:26   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk fine votter!

Gammel 11-01-10, 21:27   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

De er råfine!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:28   #9
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Nydelige votter

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:30   #10
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nydelige! Bare si fra om du selger Amylin!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:23   #11
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Å, de var var kjempefine. Skal prøve å sette mammaen min på saken

Gammel 14-01-10, 09:27   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nydelige! Bare si fra om du selger Amylin!

Nei, jeg selger desverre ikke Amylin, men om hun var til salgs skulle jeg gjerne hatt henne selv, hadde vært greit å ha ei strikkedame i skapet her.

Gammel 14-01-10, 09:43   #13
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

puselini er litt kul
Standard

Så utrolig flotte de var. Gratulerer med nye stilige votter.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:45   #14
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

:ønsker:

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 12:49   #15
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, jeg selger desverre ikke Amylin, men om hun var til salgs skulle jeg gjerne hatt henne selv, hadde vært greit å ha ei strikkedame i skapet her.

*budkrig*

Gammel 14-01-10, 13:10   #16
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, de er kjempefine! Du er veldig misunnelsesverdig flink til å strikke, Amy!

:har bursdag i juni, vet du :

Gammel 14-01-10, 18:40   #17
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 14-01-10, 18:40   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Ja, de er kjempefine! Du er veldig misunnelsesverdig flink til å strikke, Amy!

:har bursdag i juni, vet du :

Votter i bursdagsgave i juni???

Gammel 14-01-10, 18:41   #19
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hø, hø!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 19:45   #20
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Steike så fine de var! Skulle gjerne hatt noen som kunne strikke her ja..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.