|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)hvis et av barna blir sykt på natta og man må til legevakta, drar hele familien da(vekke sovende barn), eller drar bare en foreldre og barnet som er sykt?
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg spørJeg ville nok foretrukket å la det sovende barnet sove,e det kan være ganske dramatisk å bli vekket for å være med på legevakten midt på natta.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg spørEn av oss hadde reist, mens den andre var hjemme.
![]() |
#7 |
maler
|
![]() Sv: Jeg spørEn forelder drar ja. Ved alvorlig sykdom ville en forelder blitt med først og den andre etter når barnevakt var på plass.
![]() |
#8 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg spørJa, det naturlige er å la friske sovende barn sove og at en foreldre drar. Måtte bare høre sånn kort
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Jeg spørMed mindre det syke barnet var farlig sykt, kan jeg ikke komme på noen som helst grunn til å måtte være to på legevakten midt på natten. Selvsagt blir den andre foreldren igjen hjemme hos de andre barna, og kommer ev. etter når barnevakten har dukket opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Jeg spørJeg hadde vært lykkelig for at jeg har verdens beste familie, som stiller opp og enten kommer hjem til meg så jeg får dratt med det syke barnet, eller tar i mot det friske barnet hjem til seg selv midt på natten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg spør
|
![]() |
![]() |
#13 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Jeg spørEn av foreldrene drar med det syke barnet, den andre blir hjemme.
![]() |
#14 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Jeg spørEnig med de andre. Vi drar som regel bare en forelder på dagen og. Tar ikke med de andre barna så lenge det er et annet alternativ.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg spørHar man to foreldre å ta av så bruker man den ene på legevakta. Den andre blir hjemme. Man tar ikke med seg den ungen som sover og er frisk. |
![]() |
![]() |
#16 |
Teller ned
![]() Sv: Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)En på legevakt, den andre hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)Jeg drar på legevakta, mannen blir hjemme. Han blir livredd og ikke helt logisk når det er noe med ungene, og han hater sykehus, blodprøver o.l.
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)På legevakta her ønsker de at man kommer færrest mulig, dvs ikke tar med friske barn osv. En forelder drar, den andre sitter hjemme og er bekymret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() Sv: Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)Det har vi faktisk aldri opplevd.
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg spør (logistikk ved legevaktbesøk)Det kommer litt an på...
![]() |
|
|