|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Savner dere Drømmehagen?Jeg har nå skummet meg gjennom en festlig diskusjon på dagbladet der DH-entusiaster og motstandere er i tottene på hverandre. Selv har jeg hatt 1730 som et magisk tidspunkt i et år. Barna slapper av foran tvn og vi voksne sitter med kaffe, avisa eller pc. Etter den magiske halvtimen er det tid for kveldsmat og legging. Det er selvfølgelig ingen krise at serien er borte (man har da en haug med episoder på Getboksen) men jeg skulle gjerne hatt den tilbake.
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Jeg har akkurat meldt meg inn i Facebook-gruppa "Gi oss Drømmehagen tilbake!".
![]() |
![]() |
#3 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Er det mulig å ryke i tottene på hverandre på grunn av Drømmehagen?
![]() |
#4 |
Etylbarbital
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Jeg har ikke sett Drømmehagen på TV annet enn svært sporadisk for nærmere 2 år siden (har det gått så lenge, mon tro?). Jeg synes musikken er beroligene, så jeg kunne sikkert fint sett det - men det kræsjer med middag hos oss - dessuten synes jeg det holder med barne-TV fra kl. 18.
![]() |
#5 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Ja...Forferdelig serie,men det er det eneste kvarteret minsten sitter rolig i løpet av en dag.Slutten ser han aldri for den er lik fra gang til gang.
![]() |
#6 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Største her er for stor og minsten er for liten ennå. Men jeg kunne absolutt tenkt meg å ha Drømmehagen til siden når maigutten kommer i rett alder.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Nei, vi savner det ikke, og så lenge knerten ikke spør om det er det helt greit.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Du kødder sant? Savne Drømmehagen? Jeg er sjeleglad for at den er borte. Mannen satt minste foran den noen ganger og jeg må innrømme at jeg blir latterlig forbanna over så hinsides idiotiske ting.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Ja, det svner vi. Om de i det minste hadde erstattet det med noe som fenger samme aldersgruppe så, men det de sendte i går traff ikke her i huset i alle fall.
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Vi har ikke sett på Drømmehagen. Vi spiser vanligvis middag når det starter. Men vi har PlayhouseDisney (Disneys tilbud til de mellom 2-5).
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Nei. Jeg kjenner jeg får småangst in lillehjernen bare ved å høre kjenningsmelodien.
![]() |
#13 |
Glad
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Mine barn har ikke vært særlig opptatt av Drømmehagen, selv om jeg har prøvd. Jeg vil nemlig også ha 30 minutt sofa/avistid.
![]() |
#14 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?
![]() |
#16 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Vi har ca 10 episoder liggende på dekoderen, og babyen har ikke noe i mot å se de samme episodene gang på gang. Mer irritert er jeg over at sendetida til Shaun the Sheep også er flyttet, kuleste barne-tv ever
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Lydene plager meg ikke, jeg kommenterer og synger med jeg
![]() |
#19 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Savner dere Drømmehagen?Er det ikke drømmehagen mere?
![]() |
|
|