Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal en bra dunjakke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-10, 18:17   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefal en bra dunjakke

Jeg vurderer å kjøpe meg ny dunjakke, og vil gjerne ha noen anbefalninger.
Det må ikke være en ekstremjakke, for det er sjelden kaldere enn minus 10 her.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 18:25   #2
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal en bra dunjakke

Da kan denne testen kan være nyttig.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 22:21   #3
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bergans Down!

Jeg betalte 1900 for min, hadde kjøpt brukt på finn.no om jeg hadde funnet billigere der...men fant bare brukte til 1900

Jeg er frelst... jeg skulle aldri aldri ALDRI ha dunjakke, men jeg angrer ikke ett sekund på kjøpet mitt.. den er ikke klam, den er varm uansett temp, man ser ikke feit ut i den (jeg har litt ekstra på kroppen og bruker str XL), snittet er slankende, fargene kjempe fine, gode dype lommer...
Jah..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 22:24   #4
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Rab. Den er varm, lett og man blir ikke "boblete i den". Bakdelen er at den er dyr. 3450,-

Gammel 03-02-10, 22:28   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bergans, Bergans, Bergans! Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten. I disse kuldeperioder har jeg ull og fleece under. På litt varmere dager har jeg faktisk bare tynne topper og t-skjorter.

Gammel 03-02-10, 22:35   #6
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Bergans, ja. Jeg kjøpte denne for noen uker siden, og den har virkelig reddet dagen for meg så å si hver dag siden. Jeg ga 3000,- for den.
Det er bare på de aller kaldeste dagene (-15-20) at jeg trenger mer enn en tynn ulltrøye og en cardigan e.l. under. Med ullstillongs, ullsokker og leggvarmere er jeg varm fra topp til tå i alle temperaturer.

Gammel 03-02-10, 22:36   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stiller meg i rekken av Bergansfans her!

Jeg kan ha tynn bomullsgenser under i -15 grader, uten å fryse.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 22:52   #8
Moonlight

Moonlight sin avatar

Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker og bare tynn bomullsgenser under, til og med ute i vinterlek med barn, snømåking i "storm" osv..

Gammel 03-02-10, 23:54   #9
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg så på en Bergans i dag. Blir man fort lei av lyseblå tro? Eller er det best å holde seg til sort?

Gammel 04-02-10, 00:00   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lett etter lang dunjakke siden romjulen uten å lykkes. Finner man den fra Bergans nå altså?

Gammel 04-02-10, 00:05   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyseblå, og angrer litt på valg av farge. Den brune er SÅ mye finere, og passer bedre sammen med annet tøy jeg har. :ønsker seg:

Gammel 04-02-10, 00:36   #12
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har lyseblå, og angrer litt på valg av farge. Den brune er SÅ mye finere, og passer bedre sammen med annet tøy jeg har. :ønsker seg:

Skjønner den. Jeg synes jeg kler lyseblått, men både sort og brunt er mer tidløst.

Gammel 04-02-10, 08:25   #13
Moonlight

Moonlight sin avatar

Standard

Jeg valgte Deep purple, for å ikke ha sort for en gangs skyld.. den er jeg veldig fornøyd med.
Fargen varierer liksom ut ifra hvordan lyset faller på den, og jeg får masse skryt for den

Gammel 04-02-10, 12:58   #14
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moonlight, her.

Jeg valgte Deep purple, for å ikke ha sort for en gangs skyld.. den er jeg veldig fornøyd med.
Fargen varierer liksom ut ifra hvordan lyset faller på den, og jeg får masse skryt for den

Denne har jeg også, og den er veldig fin.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 13:31   #15
Frost

Frost sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har lett etter lang dunjakke siden romjulen uten å lykkes. Finner man den fra Bergans nå altså?

Her har de litt. Noe utplukket i størrelser. http://www.jobbogfritid.no/webshop/category/3823

Gammel 04-02-10, 13:54   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har både Bergans lady down parka og kåpa fra North face. Hvilken er det jeg alltid tar på meg?
Jo Bergans.. Lurer rett og slett om jeg bør selge kåpa fra North face. Blir jo ikke brukt.

Gammel 04-02-10, 13:58   #17
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har Bergans Down Parka og elsker den!
Jeg liker spesielt at den går litt nedover lårene, så jeg er veldig glad for at jeg ikke kjøpte den korte varianten.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 14:31   #18
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke selv, men har lyst på. Syns forøvrig de er så dyre, så jeg har sett meg ut denne http://www.gsport.no/Produkt/240793%...FYsz3godCjtEGQ , men vet ikke noe om den, den koster nå bare 899,-

Gammel 04-02-10, 14:33   #19
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oslosportslager.no er som regel billigere, ser de har norrøna jakken som kom best ut i dagbladet testen.

Gammel 04-02-10, 14:46   #20
mammamia
Superaktiv

Medlem siden: Jan 2007
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min helspsort fimbul. den går nedenfor rompa og er hette på.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.