Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Forskjellig BH-smak

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-10, 14:29   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forskjellig BH-smak

Min mann og jeg liker forskjellige typer av BHer. Ettersom jeg har mest (eller egentlig bare nå for tiden, de andre er i feil størrelse) BHer som tilfredstiller mitt nåløye så har jeg tenkt å se litt på BHer som er mer i hans stil. En som han har sett ut selv er denne:

Jeg liker mer Full cup eller i hvert fall så skal den gå opp mer på sidene, han liker ikke det så mye. Han liker mønster i stoffet og gjerne litt gjennomsiktlig og jeg syns det ofte "klyper" meg i brystvortene. Jeg har ca størrelse 60F (i følge LaLina).

Er det noen som kan komme med forslag på BHer som min man kan like, men som gir god støtte og som ikke klyper meg i brystvortene? Jeg har én gjennomsiktlig og den går greit, men jeg syns at mange er ubehagelige.

Sist redigert av Pelen : 05-02-10 kl 15:43.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:35   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forskjellige BH-smak

Jeg synes ikke mannen din trenger å bruke bh i det hele tatt, slik egentlig altså.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:35   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med disse fra Fantasie. De er nydelige å ha på, sitter som støpt på meg hvertfall, og er pene. Synes både Gemalen og jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg !BczVdcwB2k~$(KGrHqYH-CwEqut7Er(UBK2GyRh((g~~_35.jpg (16,1 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg !BZ!2ZcwBGk~$(KGrHgoOKiMEjlLmVOYOBKkm-Q4mfg~~_35.jpg (15,8 KB, 31 visninger)
Filtype: jpg sav.jpg (80,1 KB, 28 visninger)
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:36   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Vel altså, jeg kan slettes ikke hjelpe deg. Men det fikk meg til å tenke på at Kjæresten og jeg har vært sammen siden 1983 og jeg aner ikke hva slags BH han syns jeg skal bruke Tror det har litt å gjøre med at det er jeg som skal ha den på...

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:37   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det viktigste er vel at de er komfortable? Jeg er enig i at de mannen din liker er fine, men om man har en F-cup, så er det ikke alt som fungerer.

Jeg ville gitt beng i mannen tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:44   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du må ha sånne du liker selv, og noe lettfattet til mannens bruk.

Søk på lettfattet i m^2 sine tråder så finner du en flott en tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:44   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Altså, hvis det skal være noe som er fint der og da, som forspill eller hva det nå er, så kan du sikkert finne noe blondete og gjennomsiktig på HM som ikke gir støtte, men som bare er på for at han skal ta det av. Jeg hadde ikke giddet å investere i en ordentlig BH som jeg ikke syntes var fin selv, elelr behagelig. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at gjennomsiktige BH-er klyper? Ugjennomsiktige "klyper" vil de også, hvis de har sømmer i cup-en? Evt tips: stapp brystvortene nedenfor sømmen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:51   #8
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bher som er gode på mine pupper. Hva mannen min mener om den saken har jeg ikke engang giddet å spørre han om og han sier heller ikke noe på det. Jeg har dog et par mer sexy bher som jeg evt gidder å ta på meg hvis jeg vil vise meg i bh. Men han liker de best uten bh så det er ikke noe vits.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 14:56   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Hva med disse fra Fantasie. De er nydelige å ha på, sitter som støpt på meg hvertfall, og er pene. Synes både Gemalen og jeg.

Har du handlet derfra? Den i mitten likte jeg veldig godt, så både god og pen ut.

Gammel 05-02-10, 14:58   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har denne fra Panache:

Et slags kompromiss, kanskje?

Gammel 05-02-10, 15:00   #11
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den så jo ut som den var både god OG sexy!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:02   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg synes ikke mannen din trenger å bruke bh i det hele tatt, slik egentlig altså.

Syns du ikke!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville gitt beng i mannen tror jeg.

Det er det jeg har gjort til nå. Problemet er bare at han gjerne kjøper undertøy til meg og da kommer han med ting som jeg ikke syns sitter optimalt eller behagelig og da er det bedre at jeg finner noe som han kan like.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Altså, hvis det skal være noe som er fint der og da, som forspill eller hva det nå er, så kan du sikkert finne noe blondete og gjennomsiktig på HM som ikke gir støtte, men som bare er på for at han skal ta det av. Jeg hadde ikke giddet å investere i en ordentlig BH som jeg ikke syntes var fin selv, elelr behagelig. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at gjennomsiktige BH-er klyper? Ugjennomsiktige "klyper" vil de også, hvis de har sømmer i cup-en? Evt tips: stapp brystvortene nedenfor sømmen.

Jeg har noen slike også, men dette er noe som jeg har tenkt å ha på meg mer enn noen minutter. Jeg syns blonder eller gjennomsiktige Bher som har litt hullete stoff mot brystvortene ofte er ubehagelig, det klør og jeg blir litt småsprø. Jeg har litt vanskelig å stappe brystvortene nedenfor noe om de ikke vil være der, de er liksom litt spretne av seg. Dårlig forklaring; jeg venter spent på m^2 som har sett puppene mine ...

Takk Knerten og Kanina! Jeg tror ikke at han liker slike BHer med "vanlig" stoff og så blonde øverst, men det skal sjekkes! Kanina, den kunne være et alternativ!

Gammel 05-02-10, 15:02   #13
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Bestillte akkurat den første til 10 £

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 15:03   #14
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Har du handlet derfra? Den i mitten likte jeg veldig godt, så både god og pen ut.

Jeg har kjøpt på Ebay. Ett øyeblikk, skal jeg finne ut hva den heter.
Fauve by Fantasie ANYA Plunge bra.

Gammel 05-02-10, 15:06   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt på Ebay. Ett øyeblikk, skal jeg finne ut hva den heter.

Tusen takk. Kuppet tråden litt jeg, men trenger sårt bher da alle mine ryker pga. tyngden.

Jeg bruker 85 rundt, hva blir det i andre mål? Får du kjøpt underdel også?

Har aldri vært innom Ebay, kanskje jeg skulle fått noen til å gjøre det... Er skikkelig grønn der altså.

Gammel 05-02-10, 15:07   #16
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Bestillte akkurat den første til 10 £

Kjempebillig! Den er nydelig.

Gammel 05-02-10, 15:07   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Denne fra Freya ønsker jeg meg. Den er gjennomsiktig, men ikke hullete, så vidt ejg kan se:

Gammel 05-02-10, 15:09   #18
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Tusen takk. Kuppet tråden litt jeg, men trenger sårt bher da alle mine ryker pga. tyngden.

Jeg bruker 85 rundt, hva blir det i andre mål? Får du kjøpt underdel også?

Har aldri vært innom Ebay, kanskje jeg skulle fått noen til å gjøre det... Er skikkelig grønn der altså.

Full kupping. Alle bh tråder blir jo det.
85 rundt. Hmmmmm. Det blir vel 36 eller 38 tror jeg. Lurer på om det blir 38 kanskje? Noen andre som vet sikkert?
Man får kjøpt truser også ja. Enten av samme selger, eller en annen. Trusene heter det samme.

Gammel 05-02-10, 15:10   #19
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne fra Freya ønsker jeg meg. Den er gjennomsiktig, men ikke hullete, så vidt ejg kan se:

Oi! Den var lekker......

Gammel 05-02-10, 15:10   #20
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Kupping er bra!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.