|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Forskjellig BH-smakMin mann og jeg liker forskjellige typer av BHer. Ettersom jeg har mest (eller egentlig bare nå for tiden, de andre er i feil størrelse) BHer som tilfredstiller mitt nåløye så har jeg tenkt å se litt på BHer som er mer i hans stil. En som han har sett ut selv er denne: Sist redigert av Pelen : 05-02-10 kl 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forskjellige BH-smakVel altså, jeg kan slettes ikke hjelpe deg. Men det fikk meg til å tenke på at Kjæresten og jeg har vært sammen siden 1983 og jeg aner ikke hva slags BH han syns jeg skal bruke |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Forskjellige BH-smakDet viktigste er vel at de er komfortable? Jeg er enig i at de mannen din liker er fine, men om man har en F-cup, så er det ikke alt som fungerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Forskjellige BH-smakDu må ha sånne du liker selv, og noe lettfattet til mannens bruk. |
![]() |
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Forskjellige BH-smakAltså, hvis det skal være noe som er fint der og da, som forspill eller hva det nå er, så kan du sikkert finne noe blondete og gjennomsiktig på HM som ikke gir støtte, men som bare er på for at han skal ta det av.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Forskjellige BH-smakJeg bruker bher som er gode på mine pupper. Hva mannen min mener om den saken har jeg ikke engang giddet å spørre han om og han sier heller ikke noe på det. Jeg har dog et par mer sexy bher som jeg evt gidder å ta på meg hvis jeg vil vise meg i bh. Men han liker de best uten bh så det er ikke noe vits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Forskjellige BH-smak
Har du handlet derfra? Den i mitten likte jeg veldig godt, så både god og pen ut.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Forskjellige BH-smakDen så jo ut som den var både god OG sexy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Det er det jeg har gjort til nå. Problemet er bare at han gjerne kjøper undertøy til meg og da kommer han med ting som jeg ikke syns sitter optimalt eller behagelig og da er det bedre at jeg finner noe som han kan like.
Jeg har noen slike også, men dette er noe som jeg har tenkt å ha på meg mer enn noen minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og ned
|
Tusen takk. Kuppet tråden litt jeg, men trenger sårt bher da alle mine ryker pga. tyngden.
![]() |
#18 |
lykkelig
|
Full kupping. Alle bh tråder blir jo det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|