|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny iPod - hvilken?Har 8GB Nano fra før, som jeg deler med niåringen, men nå er det på tide å skille, siden musikksmaken vår ikke er helt identisk og jeg er lei av å bla forbi alt det som ikke interesserer meg. Tidligere har det vært ett bruksområde: trening. Nå er det dukket opp ett til, og jeg ser for meg at dette kommer til å bli det dominerende framover. Vi har nemlig kjøpt en Geneva Lab med iPod-docking, uten cd-spiller, så jeg tenkte å slutte å kjøpe cd-er, og legge inn de cd-ene vi har (vel, kanskje ikke riktig alle) på iPod-en og kjøpe ny musikk via iTunes.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Ny iPod - hvilken?Jeg har iTouch med 32 gbs. Og digger å leke med den for den er jo mye mer enn musikk.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny iPod - hvilken?En Touch. Hvor stor er den største nå, tro? 64GB?
![]() |
#5 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny iPod - hvilken?Takk for svar! Jeg er nesten overbevist, men såvidt jeg kan se på apple.no, finnes det ingen mellomting mellom 8GB og 32GB. Førstnevnte utgår pga. den begrensede lagringskapasiteten, mens den andre var litt dyrere enn jeg hadde sett for meg. Det hadde holdt med 16GB eller 24GB, med priser deretter.
![]() |
|
|