|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvordan gjøre Disneyland Paris?Jeg tenkte vi skulle prøve oss på et par dager i Disneyland Paris neste år. Men hvordan reiser vi dit, hvor bor vi og hvor lenge må vi være der? :grønning:
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan gjøre Disneyland Paris?Mange tråder om Disneyland Paris, og som svarer på spm dine
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvordan gjøre Disneyland Paris?Takk for tips. Skal kikke på trådene.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan gjøre Disneyland Paris?Jeg har bodd på et disney-hotell en gang for hundre år siden, og på et partner-hotell for fire år siden eller noe. Begge gikk greit, syns jeg, parkene var oppe lenge nok uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvordan gjøre Disneyland Paris?
Men vær obs på at de ikke går veldig ofte, og billettkøene er uendelig lange. Og ingen betjenter til å hjelpe ved f.eks. billettautomatene. Vi endte opp med å vente leeenge (først i billettkø og så på toget). Bussturen tar lengre tid, men de går til gjengjeld hele tiden.
![]() |
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan gjøre Disneyland Paris?
Så rart. Vi må ha hatt flaks! Vi ventet maks fem minutter begge veier, og null problem å kjøpe biletter som jeg kan huske hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|