|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: haha..Hvordan gikk det seg til da?
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: haha..Nei egentlig ikke noe spesielt da. men de er jo utrolig hårsåre der inne. Jeg har klaget litt på (les: nevnt i noen sammenhenger) at jeg syns de bør roe seg litt på dette med å stenge uskyldige tråder, og da jeg skrev det for 3 gang utestengte de meg for 2 uker.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: haha..Jeg synes det er utrolig barnslig og ikke minst frekt å først bevisst gjøre at man blir utestengt, så løpe for å skryte av det til sine "nye" venner.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: haha..Jeg vet ikke hva som er mest tragisk. At du tydelig provoserer for å se hvor langt du kan dra det, eller at du kommer inn hit og skryter av det ...
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: haha..
Tro meg, det gjør det ikke. Å få kommentaren fra ledelsen der er bortimot umulig.
![]() |
#13 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: haha..Du verden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: haha..Jeg føler at mange flere har brust med fjærene for slike ting uten å få annet enn klapp på skulderen og dulter i siden.
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Hvis jeg forstår dette rett så har du altså bevisst gått inn for å forsure miljøet på NM for å se hvor langt du kunne gå??
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prikker deg visst for ofte ser jeg, nå må jeg prikke flere igjen før du kan få.
![]() |
#19 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: haha..Sier meg enig med Kirsebær, jeg også. Er da ingen grunn til å være så fryktelig strenge?
![]() |
![]() |
|
|