|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er det varmt i april? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?April? Niks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?Tror heller Egypt eller Kanariøyene er sikrere kort i april, hvis du vil ha ordentlig varme, og selvfølgelig ikke reise for langt på en uke.
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?
Kanskje du skjönner nok tysk til aa forstaa dette (gjennomsnittsvaer Larnaca, Kypros basert paa maalinger de siste 13 aar. Hvis du ikke skjönner, si fra saa skal jeg oversette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?Jeg hadde også satset på en Kanariøy i april. Men jeg er nok mer glad i de øyene enn gjennomsnittet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pauset
|
Jeg antar at det står 20-25 grader? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?Hva med Tunisia? |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
Ja kanskje det. Jeg skal se litt på prisene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?Vi var to uker på Kypros for noen år siden. Dro helt i slutten av april. Første uken var det grei temperatur på dagen, men måtte ha bukser og genser på kvelden. Andre uken trengte vi ikke langt på kvelden. Så jeg hadde gjerne dratt dit igjen på den tiden. Det er kaldt i havet så oppvarmet basseng er jo et must når man er der så tidlig.
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor er det varmt i april?Ser nå at jeg likegjerne kan bestille tur til slutten av juni egentlig. Har sett på et ganske enkelt leilighetshotell i santa Susanna (Spania) som ligger ved stranden og relativt nært et sentrum. Tenker det kan bli bra. Jeg er ikke så opptatt av standard, så lenge det er en leilighet (poden er kresen, så vi lager nok en del mat selv) og så lenge det er nær hav og et sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
Jeg har vært i Tunisia i slutten av april, og det var i k k e varmt. En dag var det slik at det gikk an å ligge ved bassenget, og vi ble ikke akkurat kokt da heller. På stranda blåste det, og vannet var iskaldt. Det var det forresten i bassenget også. Ikke en eneste som badet. |
![]() |
![]() |
|
|