|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Jada. Det sniker seg innpå. Først kom det tv i hus i fjor, og nå innser jeg etterhvert at jeg trenger en slags benk. Jeg tør ikke eksperimentere med å henge opp på veggen, siden jeg har mistet diverse kryptisk utstyr som kom med tv-en til det formål. Jeg ville garantert ødelagt både vegg og tv. Sist redigert av Balanse : 24-02-10 kl 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vaklende
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig?Virkelig?! Alle har funnet superkule måter å kamuflere flatskjermen på, men vil ikke dele? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig?Vår står på tv-benk langs en vegg, og jeg kjenner at det ikke bryr meg noe at den synes. Alle ledninger og forsterker osv er inni benken under.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)I gamle dager hadde de TV kabinett. TVen var inni et skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Takk til den snille og ukjente modde som fikset min PMS-pregede overskrift litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Hos oss står den bare inne i en Billy-bokhylle.
![]() |
#8 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)
![]() |
#11 |
Leser
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Personlig ville jeg heller ha gått for dekor på TV-en. Sånne meditasjonsprogrammer, slideshow med egne bilder etc.
![]() |
#12 |
lykkelig
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Vi har noe ala den peisen over her. Gemalen har bygget en tynn hylle der flatskjermen glir opp og ned. Er den nede ser man den ikke i det hele tatt og er den oppe så får den liksom med seg hele øverste delen av hyllen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig?
![]() |
#14 |
re:designer
Det likte jeg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Jeg har aldri engang kommet på tanken på å kamuflere TVen. Det bringer tankene mine til ganske harry amerikanske hjem, hvor de har digre, nybygde skapmøbler i rokokkostil til å stappe TVen inn i.
![]() |
#16 |
Vaklende
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Du hadde skjønt det hvis du så stua mi, glitter. Stua er møblert med tanke på å ikke ha tv, slik at tv-en nå er helt malplassert og veldig fremtredende. Jeg vil ikke kjøpe nye møbler ellers nå, så lett kamuflasje virker enklere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det samme tenkte faktisk jeg.
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Åja, jeg tittet ikke på bildene.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Vi har flatskjermen på veggen, og jeg synes det fungerer kjempefint selv om den er ganske stor. Bokhyller på sidene og under, og mye luft rundt. Da den fortsatt sto på stativ på hylle var den mer dominerende. Kamuflere skjermen har jeg aldri sett på som en mulighet eller behov en gang, men en lærer mye rart på FP. Tror vår får henge som den er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Finnes det noe mer/mindre pinlig? (Superkule måter å kamuflere flatskjermen på?)Vi kan henge tven på veggen, men vi har den på en fin, hvit tv-benk siden jeg da får kamuflert alle ledninger og sånt bak der. Har jo også 3 bokser som står under tven, ser ikke for meg hvor jeg skulle hatt dem uten tv-benken. Nå ser alt veldig ryddig og pent ut. Er det noe jeg får flass av så er det ledninger. DER går grensen for meg. Jeg haater ledninger. Skulle ønske absolutt alt kunne være trådløst.
![]() |
|
|