|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Einsam
|
![]() Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)Skal på tur med guttungen snart, og bestiller via Coop Hotellkupp. Ettersom det er to av hotellene som er tilgjengelige som har basseng, prøver vi nok på et av dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)Ville tatt Clarion, rett ved Oslo S, koselig lite basseng og treningsrom i kjelleren. Store fine rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)Royal Christiania, uten tvil. Det ligger veldig mye nærmere Oslo S enn det SAS Scandinavia gjør. Bassenget ved SAS Scandinavia er større enn på Royal Christiania, men rommene og frokosten er best på sistnevnte.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)Litt avhengig av hva prisen er på Radisson hadde jeg heller bodd på Kampen Hotell og gått på Tøyenbadet. Det bassenget på hotellet er ganske lite og kjedelig, og det er genialt å bo på KA med små barn. Billig og mye finere enn de fleste dyre luskushotell jeg har vært på. Frokosten er litt enkel ift utvalget da, men god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)Coop Hotellkupp sier hun. Da er prisen under 1500 for dobbeltrom i to netter, uansett hvilket hotell det er, og jeg har aldri funnet andre tilbud som kan matche det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)Takk for svar. Weekend er bestilt på Royal Christiania |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|