Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-10, 14:12   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)

Skal på tur med guttungen snart, og bestiller via Coop Hotellkupp. Ettersom det er to av hotellene som er tilgjengelige som har basseng, prøver vi nok på et av dem.

Radisson Blu Scandinavia Hotel Oslo eller Clairon Hotel Royal Christiania?

Vi kommer til å ta tog innover, hvis det har noe betydning, men begge ligger vel uansett sentralt til?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 14:15   #2
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Hvilket hotell velger jeg? (Oslo)

Ville tatt Clarion, rett ved Oslo S, koselig lite basseng og treningsrom i kjelleren. Store fine rom.
SAS er også fint, men jeg liker Clarion best.

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 14:15   #3
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Royal Christiania, uten tvil. Det ligger veldig mye nærmere Oslo S enn det SAS Scandinavia gjør. Bassenget ved SAS Scandinavia er større enn på Royal Christiania, men rommene og frokosten er best på sistnevnte.

Gammel 18-02-10, 14:16   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Litt avhengig av hva prisen er på Radisson hadde jeg heller bodd på Kampen Hotell og gått på Tøyenbadet. Det bassenget på hotellet er ganske lite og kjedelig, og det er genialt å bo på KA med små barn. Billig og mye finere enn de fleste dyre luskushotell jeg har vært på. Frokosten er litt enkel ift utvalget da, men god.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 15:12   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coop Hotellkupp sier hun. Da er prisen under 1500 for dobbeltrom i to netter, uansett hvilket hotell det er, og jeg har aldri funnet andre tilbud som kan matche det.
Jeg har ikke bodd på noen av de to nevnte, så jeg har ingen anbefalinger.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-10, 22:48   #6
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for svar. Weekend er bestilt på Royal Christiania

Tror heller ikke man får det billigere enn med Hotellkupp, har undersøkt litt rundt det flere ganger, men ingen som kommer under av hoteller som ser ålreite ut.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 00:08   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Aha. Mulig jeg burde lese disse tilbudene lit bedre.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.