|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Hva liker dere, hva synes dere ser best ut?
![]() |
#3 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Inni
![]() |
#4 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Innenfor vinduskarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Det har jeg alltid lurt på, men ikke kommet på å spørre om |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Jeg synes også inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Somregel inni. Men jeg har akkurat bestilt til å ha utenpå fra ytterkarm til ytterkarm i stuen. Dette fordi vinduet består av et stort vindu o et langt og smalt. Skulle jeg hatt inni måtte jeg hatt to gardiner hvor den ene ville være en smal remse på 45 cm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Får en plass til dem inni når vinduet er akkurat 1m da? Jeg spesialbestilte rullegardiner til fire vindu på kjøkkenet og den første jeg forsøkte å montere var (nesten) for lang!!! Det gikk til slutt heldigvis. Det var meg selv som hadde målt vinduet. Men i dette tilfellet så er det vel bare å prøve en ferdig liftgardin og evt bytte den om den er for stor. Evt måle på forhånd og være mer nøyaktig enn meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Jeg synes begge deler kan være fint, men har aldri hatt vinduer som kan åpnes hvis liftgardin henger inni karmen, så da blir det jo utenpå.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Utenpå, ellers kan ikke vinduet åpnes.
![]() |
#14 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Liftgardiner, innenfor eller utenfor vinduskarmen?Jeg har liftgardinet på kjøkkenet inni karmen. Noe annet ville sett dumt ut rett og slett. Jeg kan ha vinduet oppe også, uten at gardinet er i veien.
![]() |
|
|