![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny stavmikserJeg vil ha ny stavmikser, og trenger en som er solid og klarer å knuse is/frosne bær og som kan male nøtter etc. i lukket beholder. *surfe, surfe* Har FP noen anbefalinger? Sist redigert av banana : 05-11-09 kl 11:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Ny stavmikserJeg venter i spenning på at andre skal svare her. Min gamle gikk i stykker når jeg vispet krem på for høy hastighet. Ønsker meg en meg avtagbar stav i metall sånn at den kan vasker i oppvaskmaskinen. Mener å ha sett en i et eller annet blad, men husker ikke merket.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny stavmikserJeg har en fra Braun som jeg har hatt i 4 år på 600 watt som gjør det meste , den hadde med en liten mixerbeholder , men den har jeg tatt livet av . Svigermor har en nyere modell med en litt mere solid beholder . Om du virkelig skal slå på tromma kan du kjøpe en baumix , de har 10 års garanti og gjør alt det du ønsker deg , baksiden er at de koster skjorta . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ny stavmikserBamix er creme de la creme av stavmiksere. Jeg kjøpte en i sommer som henger i veggstativ ved vasken. Den er helt, helt suveren. Har tre ulike "munnstykker" du kan veksle mellom. Den ene knuser is og harde ting, den andre visper du rører og fuktige kakedeiger og skummer supper med, den siste pisker krem og majones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Ny stavmikserJeg kjøpte en enkel fra Braun med mikse- og hakkebolle. Kan altså ikke knuse is. Jeg lurer på om jeg må ønske meg en blender til jul til slike ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny stavmikserJeg ønsker meg Bamix når min gamle Braun en vakker dag takker for seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Ny stavmikserVi har en sånn Braun-sak som er en del år gammel. Funker som en kule, men jeg ikke prøvd (eller hatt behov for) å knuse is med den.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Ny stavmikser
Jeg har den siste her, og har vært kjempefornøyd med den, men jeg har ikke forsøkt å knuse is osv altså. Da har jeg brukt smoothiemaskina. |
![]() |
![]() |
#9 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Ny stavmikserDet er egentlig ikke is jeg vil knuse, men frosne bær. Og det står det faktisk at jeg kan gjøre med hakkeutstyret som følger med, så da er jeg fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Ny stavmikser...
![]() |
|
|