|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Den aller teiteste tingen til horribel prisJeg ble utrolig inspirert av det latterlige shabby-chic tørkestativet til den absurde prisen, og lurer på om det er andre som har sett absurde ting til latterlige priser?
![]() |
#2 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel pris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisBugaboo-vogner.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisTja, hva som er fint er jo subjektivt, og om man liker en ting er man vel villig til å betale desto mer for den også, dersom man økonomien tilsier det. Jeg synes for eksempel ikke 9.700 for en benk som Teflona viser var så himla dyrt, dersom man liker stilen er man sikkert villig til å betale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kan tilsettes alkohol
|
Dette er ikke en absurd pris. Slagbenker ER dyrt. Jeg er enig i at denne ser "slitt og gammel" ut, men siden det sikkert er meningen er ikke prisen så ille, siden en ny benk i samme størrelse faktisk koster mellom 10-15 000 (har jeg funnet ut...).
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisDenne lampa kunne jeg godt betalt litt for ja, for den var utrolig fin - men så dyr lampe får jeg sikkert aldri råd til |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisSånn popcornmaskin fra OBH Nordica. Kanskje ikke horribel dyr, men helt klart totalt unødvendig i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisJeg stemmer på en bil. De koster gjerne flere hundre tusen kroner, og de bråker, forurenser og er generelt farlige for barn og andre levende ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Sukkerspinnmaskinen og sjokoladefontenen er i samme kategori i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisOg denne stolen/chaiseloungen koster bare 11000,-. Et virkelig kupp! Den ser jo dritgod ut. |
![]() |
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
Og eggkoker. Er det noe jeg ikke har skjønt med sånne? En kasserolle og en kjøkkentimer har tross alt flere bruksområder i tillegg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Den aller teiteste tingen til horribel prisSjokoladefontene er bare det aller aller teiteste. Noe så latterlig?
![]() |
#19 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
10-15 000? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
kan tilsettes alkohol
|
Hvis du kunne kjøpt denne til 6000 kroner er det da ikke horribelt med dobbelt pris. Horribelt hadde det vært om en benk kostet 60 000 fordi den så gammel ut.
![]() |
|
|