Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den aller teiteste tingen til horribel pris

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 11:24   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den aller teiteste tingen til horribel pris

Jeg ble utrolig inspirert av det latterlige shabby-chic tørkestativet til den absurde prisen, og lurer på om det er andre som har sett absurde ting til latterlige priser?

Entertain me!

Gammel 24-02-10, 11:36   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den aller teiteste tingen til horribel pris

Jeg sier ikke at den er direkte stygg, men 9700 kr er vel drøyt.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 11:38   #3
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Bugaboo-vogner.

:løper og gjemmer seg:

Gammel 24-02-10, 11:55   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Bugaboo-vogner.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:11   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den slitte benken der er vel gammel håper jeg? I så fall synes jeg den er fin og kunne gitt den noen strøk maling, men for en pris.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:29   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Bugaboo-vogner.

Gammel 24-02-10, 12:29   #7
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja, hva som er fint er jo subjektivt, og om man liker en ting er man vel villig til å betale desto mer for den også, dersom man økonomien tilsier det. Jeg synes for eksempel ikke 9.700 for en benk som Teflona viser var himla dyrt, dersom man liker stilen er man sikkert villig til å betale.

Absurd dyre ting finner man vel innom de fleste stiler, for eksempel denne lysestaken til 4.599:

Eller hva med dette armbåndsuret til den nette sum av 155.000 kr (joda det har diamanter, men dog!):

En sengegavl til 5.999:

En krakk til 1.999:

Her er en lampe til 14.000 som noen sikkert synes er som gitt for pengene mens andre ikke ville hatt den om de fikk den kastet etter seg:

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:38   #8
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg sier ikke at den er direkte stygg, men 9700 kr er vel drøyt.

Dette er ikke en absurd pris. Slagbenker ER dyrt. Jeg er enig i at denne ser "slitt og gammel" ut, men siden det sikkert er meningen er ikke prisen så ille, siden en ny benk i samme størrelse faktisk koster mellom 10-15 000 (har jeg funnet ut...).

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:48   #9
Left
Passiv

Standard

Denne lampa kunne jeg godt betalt litt for ja, for den var utrolig fin - men så dyr lampe får jeg sikkert aldri råd til

Men dette derimot?

Den koster bare 38000,-

Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:49   #10
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn popcornmaskin fra OBH Nordica. Kanskje ikke horribel dyr, men helt klart totalt unødvendig i mine øyne.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:51   #11
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stemmer på en bil. De koster gjerne flere hundre tusen kroner, og de bråker, forurenser og er generelt farlige for barn og andre levende ting.

Ben "no kidding" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:54   #12
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Sånn popcornmaskin fra OBH Nordica. Kanskje ikke horribel dyr, men helt klart totalt unødvendig i mine øyne.

Sukkerspinnmaskinen og sjokoladefontenen er i samme kategori i mine øyne.

Gammel 24-02-10, 12:55   #13
Left
Passiv

Standard

Og denne stolen/chaiseloungen koster bare 11000,-. Et virkelig kupp! Den ser jo dritgod ut.

Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 12:55   #14
Guava

Guava sin avatar

Standard

Herlig liggestilling i den ja.

Gammel 24-02-10, 12:59   #15
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minty, her.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Sukkerspinnmaskinen og sjokoladefontenen er i samme kategori i mine øyne.

Og eggkoker. Er det noe jeg ikke har skjønt med sånne? En kasserolle og en kjøkkentimer har tross alt flere bruksområder i tillegg ...

Forresten er shabby chic-møbler i dedikerte butikker generelt overpriset. Tusenvis av kroner for slitte småbord med flassende maling og vannskader og i det hele tatt. Billigere å finne noe tilsvarende selv i ei bruktsjappe.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:02   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokoladefontene er bare det aller aller teiteste. Noe så latterlig?
Popcornpopper, eggekoker, riskoker...

Gammel 24-02-10, 13:03   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kunne jeg velge å gå amok med mobilkamera på kontoret, føler jeg.

Gammel 24-02-10, 13:10   #18
Guava

Guava sin avatar

Standard

[]

Denne her betaler man visst fra 15000 og oppover for.

Gammel 24-02-10, 13:21   #19
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Dette er ikke en absurd pris. Slagbenker ER dyrt. Jeg er enig i at denne ser "slitt og gammel" ut, men siden det sikkert er meningen er ikke prisen så ille, siden en ny benk i samme størrelse faktisk koster mellom 10-15 000 (har jeg funnet ut...).

10-15 000?
Da hadde jeg heller kjøpt denne nye for under 6000, den var jo faktisk fin.
Og fra en bra produsent (Nordal)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 13:46   #20
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

10-15 000?
Da hadde jeg heller kjøpt denne nye for under 6000, den var jo faktisk fin.
Og fra en bra produsent (Nordal)

Hvis du kunne kjøpt denne til 6000 kroner er det da ikke horribelt med dobbelt pris. Horribelt hadde det vært om en benk kostet 60 000 fordi den så gammel ut.

Jeg ville ikke kjøpt noen av disse benkene som du har linket til, men jeg kunne glatt brukt 10-15 000 på en slagbenk i riktig stil og størrelse. Det er et møbel som kan brukes i mange år. Grunnen til at jeg skrev 10-15 000 er at jeg har sjekket priser på (nye) benker i ca 2 m lengde. Da koster de så mye (den du viser her er mye mindre).

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.