|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() iPhone - fordeler og ulemperMin best-for-bestemor-telefon ser ut til å ha vandret heden, og jeg må innrømme at jeg har lyst på iPhone, bare fordi "alle andre har det".
![]() |
#4 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg opplever relativt ofte at den nekter å ringe opp. Og min erfaring er at hands free-løsningen som følger med når du kjøper den er for dårlig. Det er mulig du kan kjøpe tilleggsutstyr som fungerer bedre.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperMinus:
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperEtter hva jeg har forstått er ikke kameraet all verdens, men jeg kjenner ikke til mobilkamera som kan sies å være BRA uansett, så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg syns kamerafunksjonen er bra (i forhold til min gamle telefon er den super) og så elsker jeg videofunksjonen (filmer en del utendørs.)
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg hadde heller kjøpt en Android.
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperMen er en iPhone en iPhone? Jeg googlet litt nå, og fant flere modeller, og ble jeg litt sånn:
![]() |
#13 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperEr det en ting Appel kan, så er det brukergrensesnitt. Jeg syns Iphonen er fantastisk og har forelsket meg helt.
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemper
Dette stemmer ikke, du kan avvise med knappen på toppen av telefonen. Trykk en gang for å slå av ringesignalet, eller trykk to ganger for å avvise samtalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Ah! Takk! Jeg har greid å slå av ringingen, men visste ikke at jeg kunne avvise ved å trykke en gang til. Jeg syns uansett det er litt tungvint, skulle ønske det valget kom opp på skjermen slik det gjør når telefonen er i bruk.
![]() |
#16 |
Populærkulturjunkie
|
For meg er iPhone en genial liten alt-i-ett dings. Som telefon er det mange bedre, men som underholdningsdings er det ingen som er i nærheten en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperOg så det etiske aspektet:
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
Og det kan jeg i hvert fall skrive under på. Makan til drittelefon!
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone - fordeler og ulemperJeg elsker min iphone. Ville ikke byttet den mot noen annen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Populærkulturjunkie
|
Bare en kjapp kommentar om den artikkelen. Det er Apple selv som har funnet snusk hos underleverandørene, det kan ikke Apple lastes for. De har et etisk regelverk som det faktisk ser ut til at de forsøker og håndheve. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|