|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Litt flau smak i munnenOL er over for denne gang og det har vært mange sider i avisen om våre fantastiske idrettutøvere som drar hjem den ene medaljen etter den andre til moder Norge.
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt flau smak i munnenHar sittet og sett på Paralympics nå og de gjør et stort stykke arbeide, bare synd at de ikke får like bra dekning som vanlig OL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Litt flau smak i munnenJeg tenkte på dette selv tidligere i dag. Skulle jo tro at de som var sportsinteressert var interessert i all sport, og kanskje spesielt de som det kreves noe ekstra av?
![]() |
#4 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt flau smak i munnenJeg er veldig interessert, og følger med på OL så mye jeg har mulighet til. Jeg synes det er både trist og irriterende at Paralympics får så lite dekning. Rent sportslig sett synes jeg Paralympics er like spennende å se på som OL, absolutt.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Litt flau smak i munnenJeg syns Paralympics er bedre enn vanlig idrett, all den tid de ofte ser ut til å gjøre det umulige mulig. Langt større prestasjon det enn noen fjomper som er fullstendig funksjonsfriske.
![]() |
#6 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt flau smak i munnenJeg er så enig med dere alle sammen. Det er i Paralympics de største prestasjonene finner sted.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt flau smak i munnenJeg har alltid vært interessert i idrett for funksjonshemmede, har vel noe med yrket mitt å gjøre. Vinterparalympics følger jeg nok ekstra godt med på av den grunn at fetteren til sambo er aktiv. Han vant sølv i skiskyting i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|