|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KormasausEr det slik som dette? : Sist redigert av gnuri : 04-09-13 kl 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KormasausEller denne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
|
![]() Sv: KormasausDen chicken korma hørtes ut som noko som eg ville likt. ( og som eg var på jakt etter ) Men så var det den derre yougurten då. Det kan jo ikkje me bruka.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: KormasausMeridian sine sauser er stort sett uten alt for mange ekle tilsettingsstoffer tror jeg, du kan jo sjekke kormasausen deres her. Ellers ville jeg prøvd med tjukk kokosmelk eller soyayoghurt. Fikk lyst til å prøve selv, men må erstatte mandler også eventuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: KormasausHavrefløte funker nok kjempebra. Jeg er veldig glad i det i ymse sauser. Meridianproduktene har jeg sett på helsekostbutikker og litt større dagligvarebutikker som Meny, Ultra osv. Jeg har ikke prøvd akkurat den sausen, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vaklende
|
![]() Sv: KormasausMeridian er på vanlige Megabutikker også, jeg prøvde den i vinterferien siden den er melkefri. Kjempegod, men den ville nok vært enda bedre med litt ekstra chilli. Takk for oppskriften, jeg hadde også tenkt å lete opp en egen oppskrift. Den nederste så best ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Live and let live
|
![]() Sv: KormasausJa, det var den jeg mente.
![]() |
|
|