|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Det finnes håp!
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Å, du er meg! (jeg finner aldri sko jeg liker og hvertfall aldri til riktig pris og i dag er jeg på jobb i Ecco joggesko
![]() |
#4 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)De siste der kan jeg like, tror jeg *myser*. Finnes de øverste i flere farger, mon tro? Takk for tips - jeg må sjekke ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Ikke så glad i kilehæl, men det kan jo kanskje være en vanesak? Gummikilehæl a la de hvite der (nr 4) har jeg foreløpig landet på at jeg ikke er glad i, men selve skoen var ganske grei. Problemet er meg og hvite sko...de er fine i nøyaktig en halvtime *småbarnsmamma*. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Du er nå god, Necesario! Jeg begynte på det forrige innlegget før minileggetid, så må jeg studere dem i innlegg nr to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Mnjei, det kriblet ikke i lommeboken av de siste der. Det har vært noen innimellom som jeg kanskje kunne ha tatt ned fra hylla, og om de hadde vært i min mikrostørrelse i utstillingen, hadde jeg kanskje tatt meg bryet med å prøve. Men jeg har ikke sett noen som jeg liksom hadde trippet av spenning mens jeg ventet på ekspeditøren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)Rug: de første camperskoene i innlegget mitt finnes også i mørkebrunt. I fjor fantes de i lys brun og mørkegul også, håper det kommer flere farger i år også.
![]() |
#17 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)OK, det funket ikke. Link: http://shop.camper.com/producto.xhtm...262-003&lng=en |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)
![]() |
|
|