|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?....trådtittelen taler for seg selv.
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Hvor - som i hvilken del av landet? Eller er det en by/bygd-tråd?
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?For en merkelig problemstilling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Mr.Che mener forøvrig at man må bo i by. PÅ landet er man rett inn i "fotball-helvete" - og man kan velge bort utdannelse i frykt av å flytte. *oppvokst i havgapet*
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det med kriminalitet er forresten ikke så enkelt som man skulle tro. Det er opplagt mer kriminalitet i for eks. Trondheim enn i de fleste bygder med under 1000 innbyggere. Jeg har bodd i ganske mange av de største byene i Norge, men aldri vært i kontakt med noe kriminelt. Jeg har knapt nok opplevd noe ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det Teo sa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det Teo sa. Hvis man har kjipe foreldre, ekle naboer, dumme klassekamerater, slemme lærere , er veldig fattig både økonomisk og kulturelt så spiller det ikke noen rolle om du bor hverken her eller der.
![]() |
#10 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Det er jo avhengig av hva slags liv og oppvekst man ønsker for sine barn. Her finnes det jo ikke noe fasit.
![]() |
#15 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg er jo forsåvidt enig med Teofelia, men det er så kjedelig at jeg likevel velger meg et sted:
![]() |
![]() |
#17 |
*_*
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Ah, du mener Harald Eia. Jeg lette forgjeves etter Eia her på FP sitt innlegg i tråden.
![]() |
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg tror Oslo er et fint sted å vokse opp, men for meg, som ikke kjenner byen, er det litt skummelt. Jeg ville gjerne gitt barna mine mange av tilbudene Oslo har å by på, men jeg vet at da måtte jeg ha endret på mye i livet mitt som jeg synes er viktig. Jeg ville aldri bodd i Oslo med 3 barn, det tror jeg hadde vært kjipt for oss både plassmessig og økonomisk. I tillegg måtte jeg ha brukt mye tid på å bli kjent med og sette meg inn i byen, og med oppfølging av 3 barn hadde det blitt et ganske travelt liv. I tillegg til at jeg ikke kjenner byen har jeg ingen nettverk der, så selv om Oslo i seg selv nok er et fint sted å vokse opp, så føler jeg at det ikke er rett for meg. (Og dertil mine barn.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Statistisk sett er det jo Sogn og Fjordane. Lite kriminalitet, god helse, og visstnok høg livslykke. Har aldri budd der sjøl |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|