Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på denne stolen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-10, 12:53   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Farge på denne stolen?

Vi skal bestille denne stolen fra Bolia i morgen. Skal stå sammen med vår nybestilte hjørnesofa i litt grovt mørkebrunt trekk. Stua er i lysmalt panel og litt rutete vinduer (og jeg ønsker ikke en sånn shabby-stil som alle i sånne hus har - så jeg prøver å få inn litt mer moderne møbler - skjønt stramt funker ikke helt tror jeg)

Synes den fargen under her er rålekker enten til hvit eller en annen lys sofa - men er redd fargen blir litt blek mot en mørkere brun sofa. Hva med svart hud? Tenkte også på et eller annet mosegrønt stoff - men det finnes ikke.
Andre lure forslag?

Har heller ikke kjøpt salongbord, diverse hyller og tv-benk. Tror jeg kommer til å holde dette i hvitt, evt kombi med hvitt og f.eks. valnøtt - men jeg tror valnøtt snart er litt oppbrukt - dessuten har vi spisestue i eik i tilstøtende rom og da blir det vel litt kræsj? Forslag tas i mot her også.

Gammel 30-03-10, 13:31   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Farge på denne stolen?

Jeg hadde valgt hvitt tilbehør som bord, hyller etc, og da tror jeg det blir lekkert med den fargen du har vist her

Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:10   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kanskje det ja - jeg synes den er veldig fin i den fargen der, VELDIG fin faktisk.

Gammel 30-03-10, 14:49   #4
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin stol ja! Men jeg er enig i det du skriver i første innlegg om at den fargen kan bli litt blek mot en mørkebrun sofa. Nå har jeg overhode ikke peiling på interiør, så noen andre bør egentlig uttale seg også. -

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 22:49   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg tror ikke den blir blek, når du ser hvor fin den er sammen med hvitt. Den skal vel stå ved et hvitt bord?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.