|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Farge på denne stolen?Vi skal bestille denne stolen fra Bolia i morgen. Skal stå sammen med vår nybestilte hjørnesofa i litt grovt mørkebrunt trekk. Stua er i lysmalt panel og litt rutete vinduer (og jeg ønsker ikke en sånn shabby-stil som alle i sånne hus har - så jeg prøver å få inn litt mer moderne møbler - skjønt stramt funker ikke helt tror jeg)
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Farge på denne stolen?Jeg hadde valgt hvitt tilbehør som bord, hyller etc, og da tror jeg det blir lekkert med den fargen du har vist her |
![]() |
![]() |
#4 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på denne stolen?Kjempefin stol ja! Men jeg er enig i det du skriver i første innlegg om at den fargen kan bli litt blek mot en mørkebrun sofa. Nå har jeg overhode ikke peiling på interiør, så noen andre bør egentlig uttale seg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Farge på denne stolen?Jeg tror ikke den blir blek, når du ser hvor fin den er sammen med hvitt. Den skal vel stå ved et hvitt bord? |
![]() |
![]() |
|
|