|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() LegolandRett ut: Er Legoland et helsike å forholde seg til i fellesferie slutt juli/start august?
![]() |
![]() |
#2 |
--
|
![]() Sv: LegolandVi var der for 4 år siden i fellesferien i juli. Jeg må si jeg synes det var grusomt. Vi var der tidlig og hadde kjøpt billett på forhånd, det hjalp litt. Men ellers synes jeg det var håpløst inne i parken. Nå var det også veldig varmt den dagen vi var der, det hadde nok litt å si. Det var køer for alt. Mat, do, karuseller. Vi er rett som det er i Liseberg om sommeren, og der opplever jeg det ikke på samme måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: LegolandVi var der i juli 2008 og ALDRI mer sier vi bare. Påsken derimot, det liker vi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: LegolandJeg syns Legoland er veldig fint, men den ene gangen vi var der i juli var det litt helsike ja ... Veldig mye kø. Nå har ikke jeg supertoleranse for sånne parker i den verste høysesongen, og unngår også Dyreparken i juli, men mange syns det er helt greit der da altså. Men jeg ville valgt et annet tidspunkt enn juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Legoland
Ja. Enkelt og greit.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
Det hørtes bra ut. Hadde det ikke vært for at jeg får ny bunad (Og har eksamen samme uka) i år så hadde jeg jammen vurdert det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: LegolandVi var der midt i fellesferien i fjor og hadde det supert. Nå bodde vi på campingen rett ved siden av, så vi var der når Legoland åpnet og på 1 time da så får du gjort mere enn på en hel dag om du kommer en time senere. Så vi hadde flere dager vi var oppe da 1 time på morgenen, så hadde vi 2 hele dager i parken. Det var lørdag og søndag. Lørdag er husbyttedag i Danmark og slettes ikke ille mye folk i parken. Køer på de største attraksjonene var det, men til de så kjøpte vi Quick pass på nettet før vi reste sånn at vi hadde et tidspunkt og komme til attraksjonen og vips gikk vi forbi 1 time med kø. Men siden vi bodde like ved så så vi hvor ille det kunne være i fellesferien, ja, men det var onsdag og torsdag det var verst. Da skjønner jeg ikke at folk gadd og gå dit en gang. Vi var også oppe et par ganger sånn rett før stengetid, og fikk tatt berg- og dalbanen ungene elsket mest uten kø siste halvtimen. Regnværsdager er det heller ikke så mye kø der. Mitt tips, vær tidlig ute og gå innerst i parken først, og kjøp Quick pass på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdiglada
![]() Sv: LegolandSkjønar at dette er dødfødt... Påske ja, hm, kanskje det er en idé??
![]() |
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: LegolandDet året vi var der så hadde vi det veldig fint. Vi var der i midten av juli omtrent.
![]() |
#13 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: LegolandVi var der i sommer og jeg synes det var noe av det kjipeste med hele ferien. Vi var der i midten av juli og det var resten av turistene fra Norge og Sverige også. Sist redigert av ponna : 16-02-10 kl 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: LegolandJeg har vært i Legoland mange ganger. Sist vi var der var vi midt i juli. Det var skikkelig drittvær, men ingen kø. Det kan altså anbefales å dra dit i skikkelig drittvær midt i juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: LegolandLegoland i fellesferien er ikke å anbefale!
![]() |
#17 |
Står på egne ben
![]() Sv: LegolandJeg må bare si at jeg foretrekker Legoland i fellesferien fremfor høstferien. Synes det var kjipt og gå der hvor mye spisesteder og små boder hadde stengt og ingen live-show. Noen av de tingene ungene synes var morsomst, særlig lillebror, var også stengt. Var en helt annen stemning der i høysesongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: LegolandVi var i Legoland sommeren 2008, og det var fullt, men ikke sånn at jeg synes det var noe problem. Det var litt køståing for enkelte aktiviteter. I fjor sommer var mann og barn der, og mannen synes ikke det var særlig ille da. Det var litt dårlig vær de dagene de var der, og det kan jo ha spilt inn på besøkstallet. De fløy til Billund, og synes det var greit. Bodde på Legolandhotellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|