|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Helt konge
|
![]() Kreative damer og menn, hjelp ønskes!Nå har jeg til stor glede og underholdning sett at opp til flere forumsdeltakere har fått mer eller mindre passende (og upassende) forslag til ny avatar. Jeg er ikke snauere enn at jeg ber om hjelp til en ny avatar. Så med dette erklærer jeg tråden åpen for kreative forslag til mitt nytt nye forumsutseende |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kreative damer og menn, hjelp ønskes!Dette er deg, i følge Google bildesøk:
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kreative damer og menn, hjelp ønskes!Heiko er visst et mannenavn. Får bare opp mannebilder.
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Kreative damer og menn, hjelp ønskes!Tar jeg feil eller jobber du i barnevernet? I så fall er du jo nærmest en superhelt synes jeg, og kan velge fritt blant dem, men jeg foreslår Wonder Woman: (kanskje litt barnslig men jeg er tegneseriefreak så da så.)
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kreative damer og menn, hjelp ønskes!Kirsebær; du må fjerne den delen av linken der det står googleimages etc og bare legge ved selve bildelenken.
![]() |
#18 |
Helt konge
|
![]() Sv: Kreative damer og menn, hjelp ønskes!
Det der er jo faktisk meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kreative damer og menn, hjelp ønskes!Synes Wonder Woman kledde deg. |
![]() |
![]() |
![]() |