|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Påskenøtt: GjettetrådInspirert av en annen tråd, inviterer jeg med dette alle til å bli med på en påskelek. Tanken er å kjenne igjen flest mulig forfattere fra FP når de poster anonymt. Sist redigert av Teofelia : 27-03-10 kl 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren...er det lov å foreslå at vi blir enige om et tema? Selve valget av tema kan jo også være avslørende for hvem forfatteren er - men det gjør kanskje ikke noe?
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren
Jeg synes egentlig ikke det. For å gjøre terskelen lav for deltagelse, har jeg skrevet at man godt kan bruke et tidligere innlegg, og da er det greit at ikke innlegget trenger å handle om noe spesielt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatterenOg valg av tema, synspunkter, politisk ståsted mm er absolutt med på å avsløre forfatteren, ja. Jeg synes det i seg selv er en god øvelse, å synliggjøre hvor lite anonym man egentlig er når man skriver om dagligdagse ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatterenDet er forresten ganske lett å søke opp tidligere innlegg, de fleste korte tekster kan lett finnes igjen med et søk på 2-3 av de mindre vanlige ordene. Just sayin'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bedreviter
|
Jeg tenkte akkurat at jeg skulle ta med at søk på innlegg er strengt forbudt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Administrator
|
Det er vel bare å levere inn en PM eller en rant fra moddeforumet? :løsningsorientert: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Administrator
|
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatterenHva med å angi et utvalg tema en kan velge i, som feks 3 "hovedinnlegg"? Så blir det nytt materiale i tillegg til at det blir lettere å skille mellom hvem som ville sagt hva, på hvilken måte om et gitt tema? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
Du mener at vi skulle hatt en "anonym diskusjon"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatterenGøøøyh :barnslig: og tror jeg er rimelig lett å ferske, skal man være helt selvsagt tydelig eller mere nøytral....?
![]() |
#18 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatterenNå har det seg slik, HP, at mens man i denne tråden har diskutert premissene for deltagelse, så har man i denne tråden forlengst begynt konkurransen. Beklager … |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|