|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Lekre/stilige/kule møteromsstoler?Vi er på flyttefot.
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekre/stilige/kule møteromsstoler?Date fra Varier (tidligere Stokke) er fin!
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Lekre/stilige/kule møteromsstoler?Vi har noen litt fine stoler i møterommene på jobben. Her er ett av dem (riktig nok med et überfancy og lite illustrativt bilde):
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Lekre/stilige/kule møteromsstoler?Takk. "Date" klarer jeg ikke HELT å se for meg noen av mine mer trauste og solide kolleger vagle seg på.
![]() |
#5 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lekre/stilige/kule møteromsstoler?
Hehe - jeg har innredet møterom sammen med to mannlige kollegaer og de lo også av meg når jeg foreslo denne stolen
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Lekre/stilige/kule møteromsstoler?Jeg lurer på om det kan være denne - skjønt jeg ser nå at dette er en justerbar kontorstolvariant. Slik er ikke våre. Charles & Ray Eames. De er kjøpt hos Vitra Scandinavia.
Sist redigert av Bluen : 19-04-10 kl 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|