Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Loppefunnene i ny drakt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 21:03   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Loppefunnene i ny drakt

Hadde vær morro og se før og etter bilder av det som kjøper på loppis for å pusses opp.

En liten inspirasjonstråd.

Gammel 17-04-10, 21:04   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Loppefunnene i ny drakt

Jeg kjøpte en vinballong i dag, kassen den sår i lurer jeg på å male.

Har kjøp 2 fine spisesoler på Fretex som jeg har pusset i dag og skal males i brunsort bengalakk og rekke setet i ett hårete stoff.
Bilder kommer.

Sist redigert av Camomilla : 18-04-10 kl 09:47.
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 23:24   #3
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Har kjøpt en stygg stålampe jeg har store planer for. Mannen har ikke særlig tro på prosjektet, men jeg skal sannelig vise ham.

Bilder kommer når jeg er ferdig.

Gammel 17-04-10, 23:28   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har kjøpt en singel/LPplate og laget klokke av den.

Gammel 17-04-10, 23:30   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gleder meg til å se!

Har kjøpt tre sjenker som skal pusses opp, og har planer om å kjøpe en 60-talls lenestol og en krakk som skal males + trekkes i pelsaktig stoff

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 09:47   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mannen har kjøpt en singel/LPplate og laget klokke av den.

Så kult, bilde

Gammel 18-04-10, 09:48   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Gleder meg til å se!

Har kjøpt tre sjenker som skal pusses opp, og har planer om å kjøpe en 60-talls lenestol og en krakk som skal males + trekkes i pelsaktig stoff

Det skal stolene mine trekkes i også.
Hvor kjøper du stoffet?

Jeg skal sjekke ut Åhlens har sett at de kan ha det, håper de har det ennå

Gammel 18-04-10, 10:56   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt en gammel stol til 50 kroner, et gammelt skatoll til 200 kroner og en bokhylle til 200 kroner som jeg har pusset opp. Ikke loppis men bruktbutikk. Har ikke noen før bil der tror jeg men kan godt vise frem etterbilder om noen vil se.

Bauche: TUSEN TAKK for tips. Mannen har akkurat fått tilsendt platene sine, tre forskjellige LP plater og cd'er. Jeg skal jammen ta og lage klokke av den ene LP'en til han, den ene har trykk over hele.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 11:03   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så kult, bilde

Ikke så spesielt altså. - På bildet ser jeg at viserne ser veldig sølvfargede ut - men de er lakkert i "champange" (Lakkfargen til en av bilene våre - billakk kan brukes til så mangt)

Forøvrig har de masser av fine møbelstoffer på Stoff og Stil

Vedlagte bilder
Filtype: jpg CIMG3815.jpg (87,9 KB, 60 visninger)
Gammel 18-04-10, 13:21   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Så fin klokke
Stoff og stil ja, glemte de i farten jeg, takk for tipset.

Gammel 18-04-10, 14:00   #11
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

3 gamle skap oppå hverandre med nye bein..

Og en gammel puff som jeg har trekt om og et gammelt bord. Malte det hvitt med en cognaclogo. Vet ikke om det skal være sånn, kanskje litt kræsj med resten av møblene mine.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 14:09   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Var på Fretex i forrige uke og fant disse stolene

Trekket var slitt og innmaten hadde gått i oppløsniing.

Etter pussing med sandpapir og 3 strøk Bengalakk og litt gull på "røsetten" og nytt stoltrekk ble det slik:

Gammel 20-04-10, 14:24   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye kult, dette må jeg følge med på.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 14:25   #14
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

[/quote]

SÅ KULE!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 15:50   #15
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det mye flott! :inspirert:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.