|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg får feilmelding når jeg bruker kortet mitt til å betale i en nettbutikk. Ja, det er penger på. Kanskje det er noe med BBS (eller hva det nå heter igjen)?
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Dessuten fikk jeg "Ikke tilgjengelig" på kredittkortet mitt (ikke det samme kortet jeg prøvde å bruke i den nettbutikken) da jeg var inne i nettbanken min i stad. Nordea har jeg da.
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Alt av betalingssystemer er nede. Hilsen kantinepersonalet på jobben min.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Aha.. Da gidder jeg nok ikke å gå i kantina i dag nei.
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Jeg kom ikke inn på min bank heller.
![]() |
#9 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Jeg fikk melding om ikke kontakt med visa da jeg skulle betale med kredittkort kl.1145 slik at kortet ble avvist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Jeg kom inn i Skandiabanken uten problemer nå nettopp.
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Bankene er nede, flyene står, 2012 nærmer seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Det er EDB (de drifter vist 80 % av alle minibanker og en god del av nettbankene) som har hatt nettverksproblemer.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?
Jepp! :jobber i bank: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Jeg gleder meg til telefon og bredbånd går fløyten i morgen. |
![]() |
![]() |
#18 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Kommer dere inn i Skandiabanken i dag?Neten alt av betalingsystem er nede.
![]() |
|
|