|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() God middag til 8 stykkerJeg hadde planer om 3-retters, men vurderer nå bare å gå for middag og dessert. har noen gode oppskrifter på mat som kan funke for 8? evt 10?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God middag til 8 stykkerJeg er veldig glad i å servere gryter av forskjellige slag og ender veldig ofte med å servere baccalao. Enkelt og utrolig godt. Som dessert bruker jeg da å servere marengskake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: God middag til 8 stykkerVi var 8 stykker til middag på lørdag og jeg serverte helstekt indrefilet med rødvinsaus, båtpoteter og stekt paprika, løk og (fersk) champignon.
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: God middag til 8 stykker- helstekt indrefilet av svin (surret i spekeskinke)
![]() |
#5 |
Rockesøster
|
![]() Sv: God middag til 8 stykkerHvis det kan være litt uformell mat er Boef Bourguignon en deilig og enkel rett å servere. Med en fyldig mos av mandelpoteter og litt sellerot, tilsatt litt parmesan, samt dampede grønne grønnsaker er denne en vinner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: God middag til 8 stykkerJeg ville laget denne som kokosbolle nevner som hovedrett her, og her er det desserttips og!
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God middag til 8 stykkerStek (okse, elg, lam) er enkelt å lage og veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|