|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() På hvilken måte kan du være barnslig?Da tenker jeg i grunn på oppførsel. Ikke egentlig sånn at man er leken og barnslig på en måten, men at man unngår å gjøre/kjøpe/være med på ting fordi det feks er "trendy".
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kan være fysisk barnslig, om jeg misliker noen (det er ikke så ofte da, men når jeg først misliker noen så gjør jeg virkelig det) så kan jeg sørge for å dulte borti dem om vi møtes i en døråpning eller korridor sånn at det gjør bittelitt vondt, og så kan jeg stille meg opp alt for nære og legge hånden på skulderen deres og klipe litt til, mens jeg snakker helt opp i ansiktet. Sånne ting.
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?
![]() |
#4 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kan nok være litt sånn som HI beskriver jeg også. Særlig hvis jeg blir litt presset til ting jeg ikke egentlig har lyst til. Da kan jeg bli rimelig trassig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kan bli det jeg kaller Bamsemums-barnslig noen ganger (som han fyren fra reklamefilmen). Få sånn sutrestemme og stampe i bakken og sutre "jammen, du looooovde" og sånt.
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg er av typen som kan "gi igjen"; f.eks der vi bodde før så hadde vi naboer vegg-i-vegg som bråkte en god del samtidig som de klaget på oss, uten grunn. Til slutt ble jeg så trassig at jeg med viten og vilje smalt i dører, trampet løs for livet når jeg gikk opp og ned i trappen, spilte musikk på full guffe osv. - for å være like skitjævelig tilbake rett og slett!!
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Hm, vanskelig å komme på noe i farten, men en gang var jeg og mannen ganske barnslige.
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg lurer på om jeg er teit som begynner å jogge, nå som det tydeligvis er en ny joggebølge på gang.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Vel, mannen mener jeg nå har gått inn i 37-årsalder trassen...
![]() |
#10 |
Passiv
|
What comes along, goes along. Jeg er også så barnslig, at jeg kan "ta igjen". |
![]() |
![]() |
#11 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg slamrer i dører og tramper når jeg blir sinna...
![]() |
#13 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kan bli skikkelig barnslig i diskusjoner med min samboer. Følelsene tar helt overhånd og jeg kommer med en mengde usaklige argumenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg er barnslig i spill. Verdens dårligste taper, og en enda verre vinner. Når jeg taper blir jeg skitsnurt og når jeg vinner klarer jeg ikke slutte å glise og briljerer. Dessuten så blir jeg i harnisk dersom vi f.eks. spiller spørrespill, og en på mitt lag hjelper noen på det andre laget. Oh my God! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kan gjøre sånne ting som jeg ikke fikk lov til hjemme av pur trass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
Slik er jeg også.
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Hvis det er noe jeg absolutt ikke vil (ala sove i telt eller andre ting i den gata, gå på ski, gjøre noe jeg aldri har prøvd og får panikk mm) da blir jeg skikkelig trassig |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
frakoblet
|
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg er også ganske leken av meg. Kan finne på å ta fart, for så å hoppe midt oppi den største søledammen jeg ser med samlede bein, slik at jeg er sikker på at det kommer til å sprute skikkelig |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: På hvilken måte kan du være barnslig?Jeg kan godt bli barnslig trassig, og stampe litt med bena. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|