|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Verdens minste leiebilVar å leverte volvobilen til lakkeren i dag(les. guttungen tegnet ut bilen med stein!)
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens minste leiebil.Så bra at du fikk leie en bil i mellom tiden da ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Verdens minste leiebil.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Verdens minste leiebil.Hm, det er ikke enkelt å få med seg ungene da, nei i en så liten bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Verdens minste leiebil.Jeg hadde krevd en større bil var jeg deg, ærlig talt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Verdens minste leiebilEg fekk tilbod om å låne ein splitterny bil av storleiken "fire-vakumpakka-seter" då eg hadde bilen vår til service. Eg berre såg på den med store auger og sa "jammen her går det då ikkje an å få med seg ei barnevogn!". Eg fekk umiddelbart tilbod om å låne ei stasjonsvogn istaden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Verdens minste leiebilJeg er så sær og vanskelig at jeg ville ringt og mast. Er det en del av forsikringen så ER det det. Makan!
![]() |
#8 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Verdens minste leiebilJeg fikk også utlevert en polo når firmabilen var på verksted. Firmabilen var da en stor varebil med lasterom på 13 kubikk, så jeg spurte fint om det fulgte med tilhenger så jeg fikk plass til alle varene.
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Verdens minste leiebilRingte inn og sjekket. Har jo ikke sjangs i havet til å få med meg alle barna på en og samme gang.
![]() |
#10 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Verdens minste leiebil
Jeg ringte til forsikringsselskapet mitt, og sa at når jeg opprettet forsikringen så hadde jeg gitt beskjed om at dersom jeg trengte leiebil så måtte jeg ha en tilsvarende bil. De hadde visst ikke fått det med seg, men valgte å tro meg så da fikk jeg heldigvis ut en større leiebil uten å måtte betale ekstra.
![]() |
#11 |
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens minste leiebilHææææ det der må være feil... Jeg hadde ringt forsikringsselskapet om jeg var deg... Det som det verkstedet ditt sa var jo faktisk "Det står i forsikringsavtalen at man kun kan få en bil på str med en polo"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Verdens minste leiebilMener det var sånn hos oss også. Vi ble påkjørt bakfra i fjor, og måte ha bilen på verksted. I forsikringen så er det bare sånn ca minste type leiebil inkludert, en måtte visst ha noe bil ekstra eller noe i den dur for å få noe større.
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Verdens minste leiebilRiktignok har jeg bare to barn, men kjører nå rundt i Poloen min jeg da. Vi har en 7-seter også, men den synes jeg er for stor til henting/bringing, handling etc. Buggisen har bodd baki den, og likevel har det gått greit å handle både 6 og 7 bæreposer mat.
![]() |
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Det lønner seg å sjekke alt med liten skrift i forsikringsavtalen. Sist redigert av Elisabet : 29-01-07 kl 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Opp og ned
|
Ja det er nå enda sikkert man må. Alt man tror man vet også har man ikke peiling egentlig. Jeg trodde ærlig at det fulgte hvilken bil man hadde fra før. Kjører liksom ikke volvo V70 for ingenting. Ringte inn og sjekket en gang til jeg da.
![]() |
#16 |
Står på egne ben
![]() Sv: Verdens minste leiebilStår nok i avtalen din at den dekker leiebil kl. A og kanskje B om du er heldig. Ikke alle vet at dette er minste type leiebil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Verdens minste leiebilSyntes fortsatt at dette er tull jeg da... |
![]() |
![]() |
![]() |